Anno Nym Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Min lille gutt nekter å ligge iro når vi skifter bleie. Greit når det tissebleie, da får han bare stå når vi skifter, men avføring er en utfordring! Ingenting er interessant å leke med når han ligger på ryggen, det er bare full fart. Hva gjør dere andre? Er det bare å sette hardt mot hardt og holde ham fast så godt jeg kan mot ville protester?
nibbler Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 jeg vasker henne under vasken, når det er besj bleie.. hun står i vasken mens jeg kler av henne bleien.. under springen med henne. og ferdig.. fungerer kjempe bra for oss:)
værærli.no Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 jeg prøver å snakke med henne jeg, om barna i bhg. Nevner jeg navnene deres så virker det som hun konsentrerer seg og tenker fælt på de.... og vips så er det over med tørkingen..så er det bare å få på ny bleien igjen, og det kan vel bare vente om de ikke vil ha det på med det første... badekar er også kjekt!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi hadde en periode her vi også, som det var helt umulig å skifte bleie. Men, det ga seg plutselig like fort som det kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå