Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Noen som er "litt opptatt" av stjernetegn her? Vi prøvde å planlegge barn litt etter det. Ønsket oss tvilling. Blir antagelig kreps - helt fint det og selvsagt. Andre som har tenkt som oss?
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Nei, ikke helt det jeg har gått etter sånn i utgangspunktet, men synes det er spennende og kan litt om temaet. Vi får en tvilling denne gangen (med mindre han kommer lenge før termin, har termin 10 juni så det er midt i tegnet) og han kommer også i gullgrisen sitt år, noe som vist er veldig bra, hehe... Faktisk så hadde jeg ikke valgt tvilling selv om vi hadde tenkt over det, skal man bare se på stjernetegnet slik tvillingbarn er beskrevet virker de rett og slett veldig slitsomme, men de to jeg kjenner (godt) som er tvilling svarer overhode ikke til tegnet sitt da og er rolige murmeldyr, så en kan jo håpe ;-) Fra før har vi en liten vekt og en liten jomfru og det er utrolig morsomt å lese om stjernetegnene ders i barneversjon og se hvor mye som stemmer på dem. Ikke alt, men overraskende mye. Som vektgutten våres sin treghet og som aldri klarer å bestemme seg og er lat og bedagelig og jomfrugutten våres på 2 år som rydder pent etter seg, har sære matvaner og er "enkel" å ha med å gjøre. Så får vi se om neste stemmer da, om vi må ta på joggeskoene som det stod i boken, og gjøre oss klar til å løpe (etter barnet), hehe... Skulle jeg nå valgt noe som helst for neste barn ville min drøm vært en liten fiskejente, synes det tegnet er så fint jeg. Er selv skorpion med månen i fiskene og er gift med en kreps.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Heisann! Er selv tvilling og det er SLITSOMT. Absolutt ikke å anbefale:) Greier aldri å bestemme meg og ser alltid en sak fra alle verdens sider og blir derfor aldri enig med meg selv. Sønnen vår er jomfru, og han er veldig aktiv, men likevel enkel å ha med å gjøre. Vi venter Løve nå og det kan nok bli en utfordring.
Kummin&Lillesel Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ingen tro på stjernetegnene.. I det hele tatt. Men venninna mi er overlykkelig over at jeg skal ha en løve (jeg har termin på bursdagen hennes og alt). Mener det er det beste tegnet. "Du kommer til å få en selvsikker unge, med mye guts og trang til å vise seg frem. Og som er veldig opptatt av hår." Jeg derimot, synes at krepsetegnet mitt ikke passer på meg. Da er alle veldig raskt ute og sier at det er fordi jeg har bursdag den 22. juni, og dermed ligger helt på grensen til å skulle bli tvilling også.. "Det er nok mye tvilling i deg, ja". Jeg synes det er noe tull og fjas, men definitivt morsomt å lese om og tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå