Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Eeehhhh... ja, samboeren min! Derfor vi skal ha 2 barnet sammen nå.
supersuggen Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Ja. Ellers hadde jeg nok hatt vanskelig for å gifte meg og få barn. Håper du har opplevd eller opplever det samme.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Hva er det å bli elsket da? Jeg relaterer kjærlighet med avhengighet - blir en avhengig av noen vil en savne dem om de forsvinner. Jeg vil nok savne samboeren om hun forsvinner, ergo elsker jeg nok henne jmf. gitte definisjon. Tror nok også hun vil savne meg - så velger å svare ja. Finnes da en million definisjoner av kjærlighet og det å bli elsket - så spørs helt hva du legger i det. De fleste som mener de ikke har elsket eller blitt elsket har noen voldsomme oppfatninger av kjærlighet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå