Gå til innhold

Dere som har brukt Scheriproct eller alcos-anal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal disse kremene fjerne selve utposningene/hemmoridene, slik at de blir helt borte, eller tar de kun bort smertene og sårheten?

Hvis ikke disse tar bort utposningene, hvordan blir man da kvitt dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcos-anal skal fjerne hele greia ja. Men vær forberedt på atdet kan ta noen uker. Hemorroider er noe dritt å hanskes med.

Skrevet

Jeg bruker begge disse selv nå og lurer på det samme... Samt hvor lang tid det tok før dere ble bedre...? Er snart ferdig med kurene, men det er enda vondt.. Litt bedre er det, men ikke mye til at jeg har brukt det siden søndagen...

Skrevet

De skal begge fjerne hemoridene, men har prøvd begge uten noe særlig resultat.. Da må man til lege og få de operert bort.. (sheriproct kan ikke brukes mer enn en uke og alcos er for mild til å ha noen effekt på større enn en halv ert selv om man bruker det 4-6 uker.)

Skrevet

Fader altså!

Dette er noe dritt å ha! Har skikkelig vondt for å sitte til tider. Er tre måneder siden fødselen nå...

Skulle bare ønske det fantes noe som hjalp, er så lite keen på å gå til legen med dette. Vill ikke at noen skal drive å grave rundt i rompa på meg!

Sutre sutre sutre!!!!!!!

Skrevet

Fikk STORE og vonde hemorroider etter fødsel. Scheriproct funket ikke på meg. Gikk over til alcos anal, og nå, etter 14 dager, er hemorroidene nesten borte :-) Tror det er viktig å smøre skikkelig tjukt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...