Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Reima tex vår/høst dress til guttungen som nettopp har fylt 1 år. Men så ble jeg så usikker på størrelsen.... Han er 78 cm lang og jeg kjøpte str 86. Damen i butikken sa at 92 ville bli altfor stort. Jeg har prøvd den og den er romslig, veldig lang på armene. Den var veldig dyr så jeg kunne tenkt meg at den kan brukes til høsten også.

Hva str kjøper dere i dresser, og er Reima dressene store i størrelsen ift andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har kjøpt str 86, regner jeg med at det er "babymodellen" du har? Den som er litt posete (ikke stramming i livet) og med ekstra polstring i rumpa?

De er i hvertfall store i størrelsen. :o)

Skrevet

Hører mange som sier at Reima-dressene er store, ja. Jeg har kjøpt str 92 i vinterdress til snuppa til neste år, hun fyller 2 i juli. Det jeg tenkte var at hvis den blir for liten så selger jeg den! Tror ikke d er noe probl å få solgt en ubrukt Reima-dress!

Skrevet

Ja det er babymodellen, uten strikk i livet.

Skrevet

Babymodellene er store, men de som har stamming i livet og er litt smalere er helt normale i str. (fra str 92)

Og å selge ubrukt Reimadress går nok veldig bra. :o)

Skrevet

Hvis du har kjøpt str 92 til en 2 åring (i juli) så har jeg ihvertfall ikke bommet helt :) Min ble 1 nå i febr. Jeg ble bare så usikker når jeg kom hjem med dressen på om jeg bommet helt på str., men han skal jo bruke den fra nå og vil drukne om jeg går opp en str til .. Syns bare at når jeg betaler så mye for en dress så kan det være greit at den holder en lang stund :)

Skrevet

Da er jo den saken ut av verden ;) Jeg beholder den jeg har !!!

HI

Skrevet

Anonym:

Jeg har også en gutt som ble ett år nå i februar og han har Reimadress i str 80 og den er stor!

Han bruker normalt 86 i klær og er god og rund.

Skrevet

Lillesnupp her er 13 mnd, og har str 74 i vinterdressen til Reima og str 80 i vår-og høstdress. Begge er romslige, og vårdressen kan hun ihvertfall bruke ut våren her om ikke til høsten også. Så de er romslige i str, og jeg ville ikke hatt større enn str 86 til en på 1 år. Den blir også så lite slitt, at du ihvertfall får halve prisen igjen for den.

Skrevet

Hei

Dattra mi blir snart 2 år Hun er 86 cm høy. Vårdressen hennes er i str 86. babymodellen er stor i størrelse. Hennes dress er mer en stor nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...