Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Rettet det seg av seg selv når h*n ble eldre? Isåfall, hvor lang tid tok det? -takker så mye for svar
Moneric Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Min lille gutt er nå 10 mnd men er fremdeles ganske flat i bakhodet. Hvor gammel er din?
Medium fikk guttebass Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei, jeg er innom fra 1-2 år. Begge guttene mine har hatt veldig skjeve og flate hoder da de var små. Eldstemann er nå 4 år og han har så fint hode så! ) Yngstemann er 1 år og han er mye rettere enn har var for noen mnd siden, men fortsatt litt skjev. Jeg bekymrer meg ikke, for jeg vet at det kan ta lang tid. (Eldste var vel rundt 2 år før det var helt rettet ut.) De aller fleste retter seg helt eller delvis ut og når de får masse hår på hodet så kan man sjelden se det uansett. )
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hodet til gutten min var veldig skjevt fordi han hadde en favorittstilling og var litt stiv i nakken. Tror han var rundt 3 mnd. da vi begynte å jobbe aktivt med å få han til å bruke andre siden av hodet. Da tøyde vi forsiktig nakken over til den andre siden (den stive siden). La pute under den delen som var skjev for å få han til å ligge med hodet på den andre siden. Etter hvert snudde han seg jo over på magen hele tiden og har siden den tid nesten ikke ligget på ryggen (lå på siden når han sov). Han er nå 10 mnd. og man kan nesten ikke se skjevheten. Det har rettet seg nesten helt ut : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå