Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 ..å oppleve det å få barn med en som gleder seg sammen med deg?? Selv hadde jeg et svangerskap der jeg var ensom med dette i forholdet fordi vi visste at det ble DNA-test rett etter fødsel. (Fant ut at jeg var gravid liten stund etter vi hadde gått tilbake til hverandre) Han var ingen snill mann, veldig manipulativ og psykopatisk. Nå har jeg min skjønne datter på 3,5 år og en ny kjærest. Jeg ser sånn frem til vi bestemmer oss for å få barn, og vi er lykkelige begge to. Gå gravide "sammen". Men samtitig har jeg også en frykt for å ende opp alene en gang til. At han jeg holder så kjær plutselig skal vise seg å ha en side han har holdt skjult for meg.. Tror jo at jeg har blitt en bedre menneskekjenner, men er ikke heeelt sikker på meg selv lenger.. Får håpe og satse på en bedre fremtid enn den fortiden man har bak seg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 JA det er noej eg har tenkt mye på. Og jeg er helt klar på at jeg ikke skal bli gravid igjen uten å være i et trygt stabilt forhold til en som er like engasjert som jeg er! Var sammen med barnefar under forrige, men følte meg veldig ensom! Det må være flott å dele opplevelsen med noen som gleder seg like mye som meg selv......
så var vi 4 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Nei jeg gleder meg til å ha noen å dele babyen med. Eksen var verdens beste under hele svangerskapet og før det også, men når ungen kom ble det liksom for mye ansvar eller hva faen som feiler han. Hadde vært samboere i 8,5 år når Martin kom så du vet aldri hvordan det går.
3 blå Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 JA! Og nå har jeg funnet drømmemannen og drømmepappa og stefar, men vi skal vente et år eller to med å få vår egen lille skatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå