Gå til innhold

Hva har du i telefonregning i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger selv på ca 1300 i mnd (stabilt). Har inntrykk av at det er mye, men vet ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger der selv jeg. Gjort det siden jeg ble alene. Skulle jeg holde kontakt med folk så måtte det bli pr telefon..

Er nok ikke en veldig lav telefonregning nei..

Skrevet

Hehe, ja tenkte på det etter jeg posta innlegget. La det på skravle først, og der var svarene fra 200-500 i mnd. Meeen de fleste der er jo ikke alene, så det blir vel ikke rett å sammenligne meg der. Bruker jo tlf myyye for å ha et sosialt liv når man ikke har en gubbe å skravle med på kveldene.

Skrevet

600-1000 alt ettersom men abo`et er ganske dyrt (djuice nonstop) og det koster 299,- pr måned..

Skrevet

nå er det oppi 800-1000,- i mnd,jeg syns det er mye jeg:-(

Skrevet

Den ligger på rundt 700kr i mnd. Før lå den på 1200kr,så jeg er fornøyd med å få den ned til 700kr.

Skrevet

Mellom 500 og 600, aldri over 600 :) Hakke råd til mer, så må begrense meg.

Skrevet

Forløpig har eg holdt meg under kr 100 i mnd, men da har eg ikkje ringt så mykje. Men blir meir ringing no. Frå 13 jan, har eg ringt og sendt sms for kr 160. :)

Skrevet

199,- i månedsavgift

Totalt fra 400-800,- i mnd

Skrevet

299,- på mob med 2000 sms i mnd, det holder, ringer ikke fra obilen. Pluss 249,- pr mnd på fast tlf, ringer da ubegrenset til andre med fast tlf - nå ligger tlf regning da på 550 pr mnd totalt, før jeg skifta til de to abbonnement var det som regel over 1000 pr mnd... Men blir vel mer når jeg nå må legge inn nett hjemme igjen....

Skrevet

Har ca. 200-300 kr i mnd for mobil (mnd avg. 29 kr.) Og vanlig tlf (har bredbånd telefoni), bet. 477 kr hver 3. mnd. Og da ringer jeg gratis til alle fast telefon i hele norge, vest europa, canada og usa. Skal jeg ringer til mobil, koster det ca. 69 øre i min.

Skrevet

eg har ca 800-1000 kr i mnd.. det er ganske mye syns eg.. men hva annet kan eg gjøre for å snakke med venner og familie... d må bare bli sånn...

Skrevet

jeg har kansje 300-400kr i regning jeg.. men så har jeg netcom trådløs familie, der alle de jeg ringer mest til er med på :D så der sparer jeg mange penger.. gratis sms og gratis ringetid til dem. Sen har jeg ikke noen mnd avgift heller.. husker ikke hva det jeg har hette nå i farten.. men billigt å bra er det :D :D

Skrevet

jeg har ca 1000-1200..... blir mye tlf skravling på kveldstid når jeg er ensom ja:(

Skrevet

Her ligger det på alt i fra 800 til 1400. men jeg har hustelefon og intenett og mobil på samme. så jeg synes det ikke er så ille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...