Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hehehe, ja bestevenninna mi kom innom med sjokoladekake til meg!! *namnam* Jeg har drømt om sjokoladekake siden mandag nå, har skikkelig hatt lyst på. Det er det eneste som har stått i hode mitt, til og med drømt om det om natta. Og idag kom hun og 'tanteungen' min på besøk med kaake! Ååå, som vi har kosa oss:-) Tenkte å spare noe til sambo, men neida, ble ikke noe på han gitt. *hihi*
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 åååå...så søt å snill venninne du har da:) nå fikk jeg lyst på kake....
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Å så deilig. Fikk lyst på sjokoladekake jeg og.... Tenkte jeg skulle bake i helgen, fylle fryseren med diverse godsaker. Så slipper jeg å stresse med det til uka. Får besøk av lillesøss og jenta hennes om en uke... Det blir kos....
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Ja det var så godt!! Tror jeg er verdens lykkeligste akkurat nå. hehe, ikke mye som skal til for å glede meg om dagen. Men når noen gir meg akkurat det jeg har gått rundt og hatt lyst på i flere dager, DA blir jeg glad da!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Dårlig gjort det der...:=) sitter på jobb og er skikkelig sulten. Ble jo ikke akkurat bedre av å lese den tråden der.. Jeg får plent vente til imorgen, da blir det snickers kake!
Surk Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 fikk lyst på brownies...hmm..lurer på om eg har ein pose i skapet ein plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå