Gå til innhold

jippi,endelig klarte i det !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har slitt litt med teorien.har stressa for mye når i tok den...å idag klarte i til å med å dubbe av i et par minutt,satt å fikla med neglene litt,så ut av vinduet å tok det helt med ro...å idag klarte i den...så glad,

å etter det sku i til jm,hørte hjerteslagene etter litt leting for den lille snuppa lå heilt feil :-) å jm sa i strålte,sa jeg såg så opplagt ut og alle prøver var bra osv...så dagen idag har bare vært så perfekt...

måtte feire med en liten kvikklunsj og kjøpte en nyyyyyyyydelig "hente"dress(sparkebukse,jakke og lue i veldig mykt stoff(sånn babystoff:-) i lys fin baby rosa.såååå glad idag :-) :-) juhu :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å lille søte babyen min som ligg inne i magen min:-) sparker skikkelig no :-)

Skrevet

Gratulerer så mykje! Det er så herleg når ting berre ordnar seg, og at alt er bra med den lille!

Skrevet

GRATULERER så kjempe masse, kjempe gøy når alt plutselig løsner. Holder på med trafikaltgrunnkurs jeg, såteoriprøve tips taes i mot med stor takk:o) Nok en gang gratulerer!

Skrevet

oj oj ble mye feil over, litt ivrig pluss ser tv, dårlig kombinasjon:0/

Skrevet

i har ikkje tatt teoriprøva sia nov i fjor,ga nesten opp..men så meldte i meg på teorikurs,å det hadde i nok stort utbytte av...i e sånn at vis i sitt hjemme å les finn i på all slags grunner for å ikkje lese... på prøva igår satt i å diskuterte mye med meg selv på de spørsmåla i var usikker på.. å les spørsmålene og alternativene nøye..fort å tolke feil...å ikkje stress :-) trodde i aldri sku klare det i,men det gjorde i.takket være typen som e så optimist,sa du må dra, du klare den,vis ikkje tar du den igjen.. :-)

Skrevet

Takk for gode råd, har så lyst på lappen før lillr jrnta kommer i juli:0) Lykke til videre med svangerskapet og men oppkjøringen.

Skrevet

ja i å ar lyst på det+ at i ikkje like å være avhengi av typen på den måten...bor på en plass der det ikkje går busser på kvelden å sånn.så når i ska hjem fra molde(fra jobb) må han hente me...+ kjøring av ungen te skole osv...

blir nok ei lita stund før i kjøre opp tror i..venta med å kjøre mere for i tenkte det ikkje var vits før i klarte teorien..

termin på bursdagen min du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...