Gå til innhold

lurer litt jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm jeg var til jordmor i gaar og hun maalte magen min til 19 cm.... jeg er 18+0 i dag, bor i utlandet saa helsekortet ser litt anderledes ut her, kan ikke se om det er innenfor normalen liksom. Dette er 1.mann og jeg synes magen har kommet kjempe fort! Ligger dette innenfor normalen? dere som kan se det paa helsekortet..... :)?

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, var hos jordmor og målte for første gang jeg også i dag:) 19cm her også, og jeg er 21+1 i dag, men tror det er litt slingringsmonn på de kurvene så mulig du ligger litt over nå men det jevner seg sikkert ut. Jordmoren min målte når jeg lå med beina utstrakt og hun sa det var av betydning for målingen om beina var opp eller utstrakt så man må måle likt hver gang hvis ikke kan det skape unødvendige miss-målinger.

er det ikke et sånt rasterfelt på helsekortet ditt som viser en kurve? har det ikke her, men kanskje andre ser de eksakte tallene? men ikke bekymr deg, alle er forskjellige...jeg er så høy, så magen kom sent for meg..

ha det bra!

Skrevet

Ut i fra helsekortet mitt, ligger du litt utenfor "normalen". Er en rød strek som indikerer gjennomsnittet og et grønt felt over og under denne streken som indikerer slingringsmonnet. Du ligger litt utenfor dette grønne feltet, og det gjør jeg også... Så altså ikke unormalt for det!

Skrevet

ah takk for svar! :) ble littgrann bekymret naar jeg leste om andre som hadde mye mindre magemaal enn meg, litt utenfor normalen kan jo ikke vaere saa gale? haaper det gaar seg til senere, at det er en "groperiode' naa :) skal taa og spoerre jordemor neste gang jeg er der, siden jeg ikke kan se det paa helsekortet mitt.

hehe alt en skal bekymre seg for...!

takk jenter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...