selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jenta mi fyller 3 år snart, og jeg lurer litt på hvordan vi skal gjøre det... skal vi invitere skriftlig? Hvor lang tid i forveien? Hvem og hvor mange skal vi be? Hva serveres? Hvilket tidspunkt og hvor lenge varer bursdagen? Har jo selvsagt gjort meg noen tanker, men kunne godt tenke meg litt innspill på dette fra dere
Møøø Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Har vært i et par 3-årsbursdager siste året, da var det fra 14-16 ca. Vi fikk pølser (alltid suksess...) og sjokoladekake med nonstop-pynt ;o) Ellers vil jeg gjerne dytte denne, for jeg har og snart en 3.åring og vil også ha serveringstips ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde ikke villet ha så mange på tre års dagen, det kommer etterhvert det... (med mange barn altså) Greit å servere pølser, lettvint og alle liker det! Sjokoladekake og boller + noen sjokoladeskåler på bordet er fin dessert, evnt gelè... Og brus eller saft. Hadde holt meg til max 3 timer, tidlig ettermiddag el noe, men det må jo bli hva som passer best for dere. Og sendt innvitasjoner 2 uker før.... Da har de god tid til å planlegge. bare et tips!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Du og jenta di kan jo lage morsomme innvitasjoner sammen. Tror nok det blir moro, og kanskje 1 uke i forveien? Be så mange som dere ha plass til, eller føler at dere ha plass. Syns det begynner å bli litt kjedelig med pølse og pizza. Kankje du kan lage en god gryterett eller no annet for engang skyld? Finn en bra oppskrift som du kanskje vet at barn liker, og lag det. Tror de fleste barna liker det meste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå