Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Ehhh, hanekam... ihvertfall en liten en.. He he.. Kort ved ørene og fyldig i nakken. Nei, nå føler jeg meg frekk altså.. Jenta mi på 10 mente jeg så ut som en 20 åring. Beste komplimentet jeg har fått på lange tider:)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Grattis med ny sveis! Det er så deilig å føle seg litt fräsh!!!
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Wow - gratulerer!! Hva med et lite bilde på Våre Album (hint hint)!?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Høres kult ut! Jeg har også lyst på min gamle pinkorte sveis igjen, noe så tøft og praktisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå