Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hvordan går det med frøkena? krabber hun rundt med puter rundt beina eller????? ;o) må bare melde meg inn i klubben din jeg...for her er puta leta frem den. å oiiiiiii så forferdelig jeg er ;o) men hva gjør vi ikke for å få fart på ungene da,hihi håper iværtfall snuppa di krabber rundt å har det morro i dag også =0) klem fra "attpåskrått"
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 "littpåskrått" tror jeg er bedre i dag asså! Hehe... Lillemor krabber uten pute hun nå, flinke jenta, har fått til en 5-6 tak i dag også på det meste (altså sammenhengende tak) Og jeg er jo stolt som bare søren jeg da:) Hehe... Moro om lille attpålatsabben får fart på stumpen sin:)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 klarte ikke dy meg før i dag...bare måtte skrive litt tull,hehe han her? hahaha.joa,jeg har trompa pute,pledd,klappa å oia.han blir bare liggende å stirre dumt på meg...skjønner hvorfor etter en titt i speilet...heee heee ;o) prøvde å sette han i badestolen jeg.å faktisk rørte han på seg!! så det er håp.å får han stå ved babygymmen,ja da er det fart i både armer og bein.men det var å få han til å gjøre det samme liggende da.... er så morro når di begynner å krabbe.gleder meg til han her starter.kan bli en stund til ennå da...;o)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Ryktene skal ha det til at man kanskje ikke bør være for ivrig med å få fart på dem heller for da får man jo noen ekstra mnd man må løpe etter dem;) Hehe... Men jeg ville jo tro at han din har sine fordeler han også, veslemor kan feks ikke ligge stille i en vogn når hun er våken, det er kjipt det:( Hmpf, rart jeg bruker sportsvogn og har gjort det en stund alt?! (og ja anonym, jeg har brukt sportsvogn siden hun var knappe 2,5 mnd, bring it oooon:p) Er det noe liv her i dag a eller skal jeg vie min oppmerksomhet til middag og legging?
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 ja du sa no der..."rydder vekk puta fort som ....." ;o) han ligger som en drøm,uansett hvor man plasserer han.men ikke på stellebordet nei.der springer han liggende,hehe lite liv her gitt.men jeg lo en del i går,av den lille fjæra som ble til en skåkk høns...hehe. hva blir det neste? ;o)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hehe, høns?! Fjær?! Synes det var litt moro jeg:) Endelig litt action liksom! Åh, det hadde vært godt med en så rolig baby innimellom ja, Embla er i 10 fra hun står opp hun, og her om dagen var det før mamma stod opp så hun kravlet seg likegodt ut av senga og rett i gulvet:( Kjedelig ja, nå har jeg iallefall fått spist og lagt Embla. Hun sover så fredelig at det nesten er litt skummelt, ser jo nesten død ut:( Godt hun veiver med armene med en gang jeg kommer nær sengen hennes:) Nå er det snart Shark på tv, det er moro det:)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 det jeg mente,var at en liten fillesak blir blåst opp til en stor en.men jeg hadde det morro med å lese jeg da,hehe. endelig litt show ja.kan ikke bare være alvorlig heller. kan tenke meg du har håndarbeid ja ;o) men nå syns jeg han her er i tregeste laget egentlig.men det kommer vel,og da får jeg vel igjen med renter.... skal spise vaffler jeg,njam...tv,hva var det nå igjen??? ;o)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Du veit, den derre alt for dyre boksen som trekker til seg alt for mye støv:p Fastholder på min uttalelse om høns?! fjør?! jeg:p Bare for å være litt vanskelig. Det som skuffet meg opp og ned og i mente var jo at dumma søren meg ikke hadde "ballær" nok til å stå for tingene hun hadde sagt MED anonymknappen engang! Nei, det er dårlige saker ass... Så hva kan vi provosere med i dag?
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 fjørkre er pjøyh det ;o) syns også man kan undertegne med nick når man apsolutt skal kritisere eller synge ut om noe her inne...å bællær tror jeg ikke hun hadde...hehe. tja,hva med dette spisenette,eller hva det nå er...skal det være sikkert? hva hvis ungene spiser av biter da?? ;o) eller hoppehuske.tørr ikke nevne det jeg,for da kommer garantert anonyme frem...hehe.har en slik vi,tjo hei ;o) alltids noe å få diskutert her inne.du får ta en bra ting av gangen,hahaha.noen blir provosert uansett.bra for ungen eller ei ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå