Karomamma Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei alle! Tenkte det kunne være lurt med en siste opptelling Det hadde vært fint å vite hvem som sikkert kommer og hvem som kanskje kommer... Kan dere også skrive om dere skal ha med småttisen eller andre barn så vi får en oversikt over hvor mange det blir totalt? Bordet er bestilt til 10 personer. Små endringer i antallet går sikkert greit, men det blir nok ikke "plutselig" plass til 20 mennesker. Trur eg.... Jeg kommer helt sikkert 1 voksen
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Nå leste jeg i de gamle innleggene og oppsummerer herved: SIKKERT kommer: dritgrei phantomet Attpåklatten Maud Snulder Gummelillan Karomamma Tiggywinkle (med baby) KANSKJE kommer: mamma-søker-barn pregnanta Dailis Trollmora (med baby etter kl. 14) Ronja (med baby og junior fra kl. 12 til 13) Strikkballen (med junior) Kan dere ikke se om jeg har glemt noen og legge til eller trekke fra her innen fredag kveld, så kan jeg evt. utvide bestillingen litt? Jeg gleder meg masse masse masse
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Theodor og jeg kommer kanskje... Dvs vi kommer hvis øra mine virker...
Trollmora Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Ja Karomamma, jeg ser at du skriver Trollmora kommer kanskje med baby! Nå er den babyen blitt 2 år da og hvis vi kommer er Eldstemann med og han er 4 1/2. Vet ikke hvor lang tid det tar fra sentralbanen og bort til Birkelunden, noen somm vet?
ettbarnsmammaen Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Ikke noe kanskje her!!!! Måtte bare ta et lite forbehold fordi vi hadde sykdom i huset. Men jeg er frisk......foreløpig i hvert fall! :-)
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2007 Siste update: SIKKERT kommer: dritgrei phantomet Attpåklatten Maud Snulder Gummelillan Karomamma Tiggywinkle (med baby) pregnanta KANSKJE kommer: mamma-søker-barn Dailis Trollmora (med 2 små juniorer etter kl. 14) Ronja (med baby og junior fra kl. 12 til 13) Strikkballen (med junior) Tonetrollet (med baby) Trollmora: Noahs ligger øverst på Løkka, så det tar en stund å gå fra Oslo S. Med to røvere er det nok best (og gøyest!!!) å gå bort til Brugata og ta trikken som tar ca 10 minutter.
Tiggywinkle Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 jeg er litt sikker på hvordan det blir med meg....vi har hatt en veldig trist hendelse i nær krets og jeg må se hvordan det blir og om jeg trengs andre steder.. Uff, uff livet er ikke bare lyst og lett... Karomamma, sender deg en pm da jeg ikke vil legge ut alt her.
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2007 Uff da!! Jeg leser etterpå! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå