Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har blitt helr rar de siste to dagene. Hun spiser og spiser og spiser. Natt og dag. Det er ikke økedøgn. Jeg har MASSE melk og er melkegiver til st.olavs hospital. Jeg sørger for at hun får mye av den fete melka også, så det er ikke det at hun får bare tørstemelk heller. Jeg tror ikke saken er at hun blir sulten, for hun spiser nesten ingen ting. Bare noen få super liksom. Hun kan ligge å sove på sofaen, og så går hun rett fra dyp søvn tiø HYL på ett sekund. Og da er det bare mat som hjelper. Hun spiser da sine to slurker, og sovner igjen etter litt trettsutring. Gang på gang på gang. Natt og dag. Vanligvis spiser hun ca hver tredje time. Hun er snart to mnd gammel. Hun får sutt, så det er ikke sugebehov heller. Hjelp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er litt tidlig å ha matrutiner når hun er så liten! De fleste føler vel at de syns de gir pupp hele tiden! Det der går seg til etter hvert :-)

Skrevet

Vi har ikke faste matrutiner, hun spiser når det passer henne. Men nå har det blitt Hele tiden (ofte tre-fire ganger i timen) mot normalt hver tredje time ca. Har dere andre hatt det slik uten at det er økedøgn??

Skrevet

Vi har det slik nå...har hatt fin "rutine" på det hele tiden...ca. hver 3.time dagtid og oftere kveld...mens nå er det som du sier 1-2 ganger hver time. Ikke økedøgn her heller tror jeg......Så vi får vel bare holde ut og håpe det gir seg:) Snuppa er 2mnd i dag, så ikke mye eldre enn din:)

Skrevet

Så det er flere altså. Du finner heller ingen ting som kan ha sammenheng??

Skrevet

Vi har ingen rutiner da vesla bare er 3 uker til lørdagen, men hun har noen vanvittige økedøgn for tiden. Men det kan vel ikke være økedøgn når det har vart i 2 døgn ellerede, eller? Hun vil ihvertfall ha mat hver time til halvannen time nå, og det er slitsomt for mor som skal prøve å pumpe ut nok melk til alle behovene. Det er vel kanskje bare sånn det er, jeg begynner å skjønne når hun vil ha hovedmåltid og når hun bare vil ha litt attåt så jeg slipper å kaste bort den hardt opparbeidete melka :-)

Skrevet

Nei egentlig ikke....hun har sovet lite også de siste dagene og når hun er våken vil hun jo ha oftere mat enn om hun sover en times tid innimellom da. Men vet ikke helt jeg...vart i 3-4døgn her nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...