selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skulle søke helserefusjon fra studentsamskipnaden, men søknaden måtte sendes innen 1.mars og det er jo f.... meg idag!!!!! Hjelp! Noen som har vært borti det samme? Er det for sent, er løpet kjørt, eller kan det holde å sende inn søknaden imorra?
Vekt 75 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Det holder vel at den er post stemplet 1 mars. Løøøøøp på posten da vel....
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Ringte og spurte - og saken løste seg selv i og med at jeg ikke fyller kriteriene for refusjon likevel. Steike ta det er gøy når man får motstridende beskjeder gitt!!! Da jeg spurte i høst fikk jeg et helt annet svar... Søren og, det var snakk om 5000kr!
Lumsk Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Å så kjipt å ikke få penger man regnet med... hva er helserefusjon fra studentsamskipnaden? Er dette noe jeg kan få tro? Ja, jeg vet alt om motstridende beskjeder. Det ser ut til at jeg alikevel ikke får fødselsstipend fra lånekassen siden jeg var sykemeldt det aktuelle semesteret. Det går det noen tusen tapt der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå