Gå til innhold

Program for dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var ute og bestilte fotogaf til den store dagen(07.07.07), og da krasjet planene mine litt:(

MÅ bare høre deres synspunkter:

Vielse: 14.00

Fotograf: 16.00

Middag: 18.00

Når skal vi da ta kaffe? må jo bli etter middag, men hvilket klokkeslett?

Skal be noen til middag og noen til kaffe....

Fint hvis noen vil hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når middagen ikke strater før 18 ville ikke jeg hatt noen kaffegjester. Du kan ikke regne med at middagen med taler og alt er ferdig før 21:30-22:00.. Og det blir veldig sent å invitere folk til kaffe da...

Skrevet

flere synspunkter??

Kanskje det er et alternativ å ta bildene før vielsen?....

Skrevet

Helluen:)

Vi skal også spise kl 18.00 , og da kommer alle gjesten til middag. Ingen kaffegjester. Det blir litt sent og invitere noen til kl 21-22 syns vi da:)

Foto før vielse, kan jo bli litt stress da.. Vi skal til fotogtrafen etter vielsen..

Skrevet

ja, men hvis vi skal ha alle gjestene til middag, så blir vi over 100 stk.

Skrevet

Vielsen tar sjelden mer en 30-45 minutter. Hvis dere ikke har veldig langt å kjøre til fotograf, så kanskje dere kunne lagt fotoseansen litt tidligere? Da kan dere kanskje få til å starte middagen før også?

Skrevet

Fotografen er opptatt tidligere:( men tror vi har bestemt oss for å fotograferes før vielsen, så da blir det fotografering klokka 12.00, vielsen klokka 14.00 og middag 16.00

Skrevet

Vi skal ha vielse 14, fotografering rett etterpå og så staser vi på at det blir middag 16.30-17.00. Da ber vi kaffegjestene til kl 20.00. For oss var det heller ikke noe alternativ å ha alle til middag.

Men siden du skriver slik, hadde ikke fotografen anledning tidligere?

Hmmm. Er mange som velger fotografering før vielsen da. Det vil ikke jeg, fordi sombo skal ikke se med før jeg kommer opp kirkegulvet, men om det er løsningen så gå for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...