Gå til innhold

okei jenter.jeg er ute av tenkeboksen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her snufsende,med en jente liggende i sofaen på 3 dagen.også hun feberhet og snufsende.resten ladder opp til å være med på årets forkjølelse ;o) har tatt frem strikkinga.så nå blir det russelester til di små.morro å strikke mønster.men,det jeg er mest stolt av,er at jeg har bestemt meg for å si nei til å være dagmamma.en eneste setning som ble sagt i går,gjorde at jeg sier nei.har tenkt mye på dette,og vil ikke miste dyrebar tid med ungene.heller være mormor enn dagmamma ;o)

å ha bestemt seg er en lettelse.å jeg kjenner at jeg gjør det rette for meg og mine.såh,enda et skritt er gjort i riktig retning for meg.er litt stolt av meg selv nå jeg,hehe.jeg kan virkelig klare å si nei ;o)

nå skal vi drikke varm sjokolade her.syke unger og mammaer bare mååå ha slikt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har konkludert og at du kjenner at det er godt :o)

Det er greit å tenke på seg selv midt oppi alle skal/bør/burde for resten av familien.

Kakao må man ha når man er forkjølet, har dessverre ikke fått kakao-unger jeg da.

Har du mønster på russerlæsta? Har ett par som jeg har fått av mormor, men skulle det knipe så burde jeg laget noen selv!

Lykke til og god bedring :o)

Skrevet

er det ikke deilig når man følger magen sin..?..

det er ikke alltid så lett å fri seg fra det som forventes (hverken egne eller andres forventninger) og gjøre det som er best for en selv.

håper du får forståelse for ditt valg og ønsker deg og snuppa god bedring : )

Skrevet

jepp,jeg tenker kun på meg selv,og mine når jeg nå sier nei.for jeg tror innerst inne at det ville blitt både konflikter og en utslitt mamma.jeg får heller trø til hvis han blir syk eller noe.å en liten setning fikk meg til å si nei.så får jeg ikke forståelse,så blir det deres feil,ikke min.

er ikke helt gira på det heller,så det ville blitt bare feil å si ja.

ja,jeg har mønster på lestene.både med selburose og et annet mønster.vil du ha kopi eller? str går fra 3-5år og til mann.kjempemorro å strikke sånne.hyl ut,så skal jeg sende til deg ;o)

Skrevet

Så herlig å ha tatt en beslutning!!

Det virker som det var lurt, for både ungenes og din del. Som du selv sier, mye hyggeligere å kunne trå til da hvis det virkelig trengs.

Veldig, veldig bra!!

Skrevet

Godt valg! Så bra du klarte å si nei, det er jammen ikke lett!!

Skrevet

Så flink du er! _ å ja det er godt å ta en bestemmelse og kjenne ro for det :-) Jeg er og så letta for at jeg valgte bort drømmejobben for å vaære hjemme med barna! (Jobbe kan jeg gjøre senere... om jeg da ikke bestemmer meg for å være hjemmeværende bestemor da ..... om 20-25 år fram i tid...heheh)

Skrevet

Så flink du har vært!!! Supert at du lytter til deg selv - det er en god investering, så kan din mormor-rolle heretter dreie seg om kun kos:-))

Skrevet

ja,er litt stolt av meg selv...for alle her trodde jeg kom til å si ja,så da det ble nei fikk jeg en del rare ansikter ;o)

men som innstepper ved sykt barn kan jeg stille.ser frem til å kose meg her hjemme,med mine.å mormors gullklump på låns =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...