Gå til innhold

Da er vi hjemme igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en vidunderlig ferie. Morfar som hadde problem med varmen i starten ville ikke hjem. Fordi han hadde nemlig ikke vondt noen steder lengre... Nå som han er hjemme så klager han over vonde knær og hofter igjen...

Det mest fantastiske på ferien var oppeholdet på Raya Island og på en gammel cocosnøt plantage. (Ban Raya) Var lite redd for å få en cocosnøt i hode. Men de påstod at det ikke skulle være noen fara. Men vi passet godt på. Det var vidunderlig rolig der, med fantastisk snorkling i havet og bading i svømmebasseng. En vennine som jeg møtte der nede, er en gla dykker, så hun tok noen fantastiske dykk. Selv må jeg le av en gång som jeg var ute å snorklet....Støtte på en slangliknende sak som hadde sorte og hvite striper... Jet om jeg svømte raskt i land:-)))

Gubben og jeg, lengter etter en ny avslappande tur snart igjen...Så det er nok spørs når huset blir ferdig oppusset????..For vi har fått smak på reising:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så deilig!

Nå er du vel brun og fin òg? Det er ingenting som en velfortjent ferie under palmer, det skal jeg skrive under på :o)

Skrevet

velkommen hjem igjen =)

har tenkt på dere.særlig da vi hadde kalde minus og storm,hehe

morfar skulle fått slike turer på blå resept han.ingenting er som å være uten noe form for vondt.snorkling er sikkert morro.men skjønner din spurt inn mot land etter et slikt slangelignende møte ;o)

tror jeg hadde klikka,hehehe.

Skrevet

Da hørte du ikke mitt skrik, når jeg oppdaget en "diger" edderkopp på badet i bungalowen på Ban Raya.... Satt stille og rolig på das og gjorde det man gjør der, ser opp og DER var den...Godt jeg hadde torket "stumpen" først...For jeg vet ikke hvem som ble reddest.... Jeg eller edderkoppen:-)

Vi løp fort som søren både "den" og jeg.... Den var lynrask, og det var jeg og....:-)))

Skrevet

iiiik ;o) enda en god grunn for å holde meg hjemme.....

men jeg ser deg for meg,der du spurter fra doen i vill panikk,hehehehe

usj,sånne kryp er ekkle...

Skrevet

Velkommen hjem! Gleder meg til å se deg og høre mer... Kan du sende meg en sms? Telefonen min er merkelig nok blitt ødelagt av sikkel. Har derfor ikke noe nr. til deg...

Skrevet

Høres ut som en herlig og avslappende ferie!!

Velkommen tilbake! Dere har ikke gått glipp av noe her hjemme, i hvert fall ikke værmessig, he he...

Skrevet

Skal bli trollet. Min er ikke heller som den skal være... Har problemer med å lade den en gang i blandt... Vurderer å reklamere i butikken. Men da sier de sikkert at den er vannskadet:-))

Skrevet

Nå går det heldigvis bare en vei.... Nemlig mot vår:-)) Det gleder vi oss til....

Skrevet

Ja, ikke sant. Det var det de sa til meg også. Fikk derfor ikke reparert den på garantien... Må kjøpe ny!

Skrevet

Velkommen hjem igjen Ronja.-))

Så godt at dere har kost dere masse!

Og ja, oppussingen kan absolutt vente den, for ferier gir flere minner enn den:-)))

Skrevet

Velkommen hjem igjen etter en vellykket ferie! Tenk så deilig å kunne reise til varmere strøk på denne tiden! Men likevel, borte bra, men hjemme best...... Det er alltid godt å komme hjem igjen når en har vært ute å reist, er det ikke? Og vel hjemme igjen kan en jo gå i gang med å planlegge neste tur. La oppussing være oppussing, dere! Reis mens lysten og muligheten er der!

Og, Ronja, jeg er også liiiiiiiiivredd for edderkopper!! Uææææh!

Skrevet

Velkommen hjem! Jeg gleder meg til det er vår tur, vi drar på onsdag morgen :-D. Dine gode beskrivelser av oppholdet har gjort at jeg gleder meg enda mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...