7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 ER SÅ FRUSTRERT... GRÅTER OG GRÅTER... huff.. han blir jo sp grinete når han våkner etter 30 min.. prøver å vugge men... nå blir jeg gal... hvordan få han til å sove ,mer????+?
To små, med øyne blå :-) Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg vet ikke helt annet enn å legge han med en gang du ser antydning til at han er trøtt. Frøkna vår sov 20min i løpet av en 12 timers dag her en periode og hun var overtrøtt. Tok tid å få inn søvnrutiner, men nå sover hun ca 4 timer på dagen. ENeste rådet mit er å legge han med gang du ser han er trøtt og ikke gi deg. la han ligge å skrike til han sovner. Høres fælt ut, men det hjalp her! Lykke til da!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Eneste som funker her er å legge henne i vogna. Ellers blir det dårlig med soving på dagen. Oda var verre for en mnd tiden, er flinkere å sovne på dagtid nå Lykke til!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Samme erfaring som tulleku og ODA 08.09.06 her! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå