koglu Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt dette til en billig penge.. Synes de fleste er så dyre... Mange er veldig fine, men koster 5-600 kroner og dette er uten frakt..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 tror nok det er den prisen du må regne med, ellers kan du jo sy et selv og brodere på, men regner med at det blir like dyrt, for da må du kjøpe hele bunter av garnet. Men det er jo en ting du vil ha i huset for alltid da, så når du først skal legge penger i det så er det greit at det koster litt også.
Jippi! Maibaby! Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Du får nok ikke noe særlig billigere babytepper enn rundt 500 kr. Men de er jo verdt det, da... Så søte. Har nettopp brodert et søtt et med bamser på...
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg holder på å brodere babyteppe. Jeg betalte 369 kr inkl. frakt! :-) Jeg bestilte fra www.dittbroderi.com
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 finner ingen babyteppe på dittbroderi.com, hva skal jeg se under???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå