trebarnsmammaen Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 ... som ikke svir av hele månedslønna og samtidig ser bra ut? Jeg har trålet de store kjedene (dvs Lindex og H&M), men de har jo så utrolig kjedelige klær! Jeg er egentlig ikke så sykt fancy i klesveien, men liker ikke å kle meg i fx bare Jeans+ en ensfarget genser med rund og kjedelig hals. ...Jeg synes det er mest sånne klær mamma-avdelingene bugner av... Samtidig er jeg veldig glad i å gå i skjørt og kjoler, og det har jeg nesten ikke sett snurten av... Hrmmphh!!! Har oppdaget at det finnes en secondhandbutikk for gravide på Jar, men har ikke kommet meg dit ennå. Der har de kanskje noe som er litt mer spennende. .. Kort oppsummert: det er altså fine overdeler + kjoler og skjørt jeg føler jeg mangler veldig for tiden. Og altså--- til overkommerlige priser ;-) Noen gode forslag? :-)
liten_passasjer Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har sett litt rundt, og på Cubus har de mange fine topper. Det er ikke mammatopper, men de har god plass til magen, for livet går liksom ut fra under puppene. Moten nå er jo sånn at iallfall topper kan man kjøpe på vanlige avdelinger. Ellers var jeg på Lindex i går, og fant ei ok bukse, men er jo bare helt vanlig jeans. Har også vært innom Svangerskapet på Majorstua, endel fint der. Noe billig, noe ikke så billig. Hadde både skjørt og kjoler der. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Hvis du ikke har noe imot å bestille klær, så er det en veldig fin butikk i danmark som heter purløg og persille, de her bl.a fine kjoler til en overkommelig pris.Tror nettadressen er www.purløgogpersille.dk.Ellers er vi så heldige at de fleste gensre og topper skal være lange nå, så jeg har funnet masse fine topper utenfor mammaavdelingen:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var inne på "den kule mage" ligger i Glassmagasinet i sentrum her forlenden og der såg jeg en masse fine klær. Når jeg begynner og få mage...om den kommer`) hehe er i 18 uke nå. Så skall jeg gå og handle der. De skulle få ny kolleksjon i mars om jeg ikke husker helt feil.
yret Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Det er mange gravide som like å kjøpe klær - mange kjoler og fine topper - på NoaNoa. (Litt spesiell stil, kanskje, men hvis man liker den, er det mye fint.) Klærne koster jo en del mer enn på H&M, men jeg forsvarer å kjøpe noen plagg som er litt dyrere sålenge de ikke er mammaklær og også kan brukes etter fødselen.
RockMyWorld Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hei mamaMary Nå måner på Sandvika storsenter har mye kult og billig. Babyshop fører også en del mamalicious som jeg synes er kult og billig. Ellers så må jeg si at det finnes utrolig mye kjerring-klær som mammaklær!!!! Lykke til
Charlo Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg lurer også litt. Liker ikke å handle klær, men vil jo likevel gjerne se ok ut. Kan noen være snille å fortelle meg hvilke lindex, cubus og hm som har mammaklær i oslo???? Når jeg stikker hodet innom finner jeg liksom ikke noe, bare en HM har jeg funnet mammavd på. Og så gidder jeg ikke vente til betjeningingen er ledig. Jeg trenger jeans først og fremst, resten finner jeg egentlig i andre avdelinger, slik som dere andre skriver. Så tar gjerne i mot tips om billige og fine jeans.... synes dessverre de få jeg har sett var stygge.... eller fryktelig dyre. Hmm, liker å være gravid, men merker jeg vil helst ha vanlige klær :-)
trebarnsmammaen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Hei! Jeg har faktisk funnet en ok jeans på Lindex. Billig var den også. H&M er fæle; alle har bootcut! Synes det er merkelig at de ikke kjører litt av sin vanlige stil også på mammaklær. Vet ikke hvor du har vært, men det er mamma-avd på H&M i Bogstadveien, og i den store nede ved Oslo City. På Oslo City Lindex mammaklær. Polarn O Pyret har også en bitteliten mamma-krok, hvertfall den i Bogstadvn. Enig med deg ang "vanlige" klær! Synes aldri jeg har sett så mye fine vårklær (som jeg ikke kan bruke) i butikken, jeg! Lykke til!
RockMyWorld Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte meg en veldig kul (synes jeg) mamalicious jeans til 299,- på babyshop på ryen. Syntes den var veldig fin, bootcut, men ikke supervid nede. Ellers så har www.laredoute.no mammajeans til ca 200 på salg nå. De er helt ordinære, hvis prisen har mye å si:-) Vet ikke hvilke lindex og cubus som har mammaklær, men mener at hm oslo city, aker brygge og storo har ++++ sikkert mange fler, men de har det ikke på Bryn!!!
filijokus *fødeklar* Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Jeg synes de har masse fint i H&M avdelingene som tidligere het Clothes. Den trend-avdelingen. De har den på H&M Oslo City, i Bogstadveien og i 3.egt på Karl Johan. De lange, fine overdelene og kjolene er jo som skapt for oss gravide. Så får heller jeansene vente på meg til august/september...om kroppen er litt mere tilbake i sin vante form. (termin 28.juni..evig optimist) Noen som har tips til jeans (om jeg nå skulle få lyst på en). Men de må absolut ikke være bootcut. Smale nederst! Hvor er forresten butikken Ni Måner??
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Ni måneder ligg på Sandvika Storsenter (der har dei også ei veldig bra mammakle-avdeling på H&M!) H&M på Nybrua har bra utval i gravidkle (betre enn Oslo City i alle fall!!) Lindex på Oslo City har litt kle, men ikkje så veeldig mykje. Avdelinga er nært plassert barnekleda, så det er lett å bli frista til å kjøpe litt til den lille også... Undertøy for gravide/ammebh/badedrakt har dei i underetasjen (i undertøysavdelinga) Den Kule Mage har stor avdeling i Markveien (det var der det byrja) og også på Glassmagasinet. På Majorstua ligg Svangerskapet og Polarn O. Pyret.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Her hvor jeg bor har vi ikke noe utvalg av mammaklær så jeg har måttet ty til nettet! Der kom jeg over en nettbutikk som heter www.krappe.no Har nå fått meg en del deilige klær til en overkommelig pris! I tillegg er det slike klær som ingen andre har! Så snart jeg hadde betalt var klærne på plass og klare til å hoppe i! Kjempeenkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå