Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 var på ultralyd for snart 2 uker siden,i uke 14,bare for å være sikker på at alt var bra...har ikke hatt noen blødninger eller noe,men er overbekymra på at jeg kan ha en MA eller noe,at spira mi bare dør uten at jeg hvet det...alt var kjempefint på ultralyd,og jeg ble kjempe lettet å vite at spira mi har det fint,og jeg har det forsatt bra,ingen blødninger eller smerter,men plutselig slo det meg når jeg fikk innkalling til den ordinære ultralyden,som er i slutten av mars engang...enn hvis hjertet på spira mi ikke slår lengre...og jeg har gått å trodd at alt var fint...er sint på meg selv fordi jeg tenker slik,jeg vill jo bare glede meg over svangerskapet...noen råd,andre i slik situasjon???
scubagirl med scubababy Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei.. Det eneste vi kan gjøre nå er å glede oss over svangerskapet og den lille i magen. Jeg skal på ordinær ul til mandag, og gleder og gruer meg. Er som deg litt redd for at noe kan være galt. Men den siste tiden har jeg selv merket at magen har vokst, og jeg har litt melk/råmelk i puppene mine, så jeg tolker dette til et sunt tegn. Jeg er idag 16+5, og ul vil da være akkurat når jeg har kommet over i 18. uke. Håper terminen er sånn noenlunde det jeg selv mener.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal også på ul på mandag, og gru-gleder meg jeg og... Kjenner du liv? Jeg er ikke sikker på om det er det jeg kjenner....
scubagirl med scubababy Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjenner ikke noe liv ennå... Blir fint å få se nurket til mandag.
vimssa Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Når du har fått bekrefta liv såpass sent, er det under 2 % sjanse for at noe skulle gå galt (i følge min gynekolog). Det er med andre 98 % sjanse for at det går bra, og det er jo tross alt gode odds.
scubagirl med scubababy Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Vi fikk bekreftet liv når jeg var 6+4 og 9+2. Da var vi på innvendig ultralyder. Senere har min fastlege hørt fosterlyden når jeg var 12+2 og 14+3. Så jeg satser på at det er masse liv og røre i magen min.. Men sist jeg så nurket på ul lå det jo bare helt rolig. Hadde vært artig om det var litt bevegelser å se denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå