Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har sett at mannen min har stiv penis ofte når han bader med sønnen vår. Ikke sååå ståtiss som når vi har sex liksom, men den er iallefall ikke helt slapp. Men han har aldri sønnen vår bortpå der hvis dere skjønner... Men jeg lurer på hvorfor!!!! Har ikke turt å spørre mannen min om dette for er så redd han skal bli skikkelig lei seg og ikke tørre å bade med han mer og sånn. Kan det være fordi det er godt å bade og dusje liksom? Uff, dette er et vanskelig tema syntes jeg. Mannen min sier aldri noe om det og mange ganger sitter jo jeg ved siden av badekaret også, for å hjelpe til og vske han eller ta han opp når de er ferdig og sånn, eller jeg legger sammen tøy på badet. Hvis sønnen vår hadde vært jente hadde jeg kanskje reagert enda mer. Vet ikke om dette er normalt liksom. Takknemlig for seriøse svar!
Loglady Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Tviler på at dette er ereksjon som følge av opphisselse av noe slag. Varmt vann utvider blodårene, slik at penis ofte "svulmer opp", mens kaldt vann gjør det motsatte. Tror ikke du har noe å frykte.
Frysh Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Tror heller ikke det.. Penis blir litt større i varmt vann ja..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Ååå takk for det svaret.. For jeg tror ikke at han noen sinne ville tenne sexuellt på noe sånn og siden han ikke skjuler det for meg heller så er det vel naturlig kanskje. Bare litt ekkelt når en ikke vet på en måte... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Bare det at den er "ute i friluft", kan jo være årsak til at den blir litt større. Hvis mannen min går i løse boxershorts eller sover naken om natten skjer det samme! Tror ikke du skal tenke noe på det! Hadde det vært noe mannen din tenkte på, så ville han vel kanskje unngått at du var der inne etc... Det er jo egentlig bare koselig at de bader sammen da!
Monstermamma Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Helt enig med de andre som har svart her over, det som du har lagt merke til er sikkert ikke ståpikk, men forøvrig: har hørt at det ikke er unormalt at pappaer får ereksjon av berøring/nærhet til sine små barn - derfor mange som følte seg ille til mote og bl a ikke våget å bade med egne barn i etterkant av Bjugn-saken. Men denne ereksjonen er en kroppslig reaksjon, og ikke seksuelt betinget! Mener Trond-Viggo fortalte på tv her forleden at han hadde opplevd dette i dusjen med ett av barna sine som var vel nysgjerrig på den greia som hang der.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Pappas tissefant vokser litt i badevannet her hos oss også. Jeg er 100% sikker på at dette ene og alene skyldes det varme vannet. Han har også nevnt dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå