Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Får deres småtroll se på tegnefilm åsånnt? isåfall hva og hvor mye? Min lille aktive 13 mnd krabat sitter kun iro når han får se en film han liker ( Noddy, solflekken, molo og bjørnen i det blå huset) men jeg er veldig påpasselig at han ikke ser så lenge av gangen. Har jo alltid hørt og er forsåvidt enig i at man ikke skal bruke film som barnevakt, føler ikke at det er det jeg gjør, men bruker det for avslapping og konsentrasjonstrening. Er dette feil av meg? Hva synes dere? Han er også hekta på reklamepausene på tv, og stopper alltid opp i leken når det er reklamepause (nå har han lært når det begynner å da springer han til tvn). Hva sier dere??? Håper på flere svar
SassyMom Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Min er uinteressert i tv bortsett fra reklamen da hehe. Synes ikke det gjør noe å titte litt innimellom, men ikke lenge hver dag.
2005&2010 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jenta vår på 14mnd, ser en del på playhouse disney, danser og ler. Hun er også glad i musikk kanaler. Vet man ikke skal la ungen se på tv så lenge, men noen ganger, så er det jo deilig å kunne få gjort noe uten at ungen løper rundt bena. Synes det også er deilig å kunne sitte i 5 min uten å måtte løpe etter henne, hehe. Høres ut som en fæl mamma nå, men ja, jeg lar ungen min få se på tv, så jeg kan få sitte i fred en 5min tid=)
Frysh Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Vi lar sønnen vår se på tv ja,han elsker Postmann Pat og Byggmester Bob.. Men ikke lenge av gangen,får se disse filmene i helgene.. På hverdager er det barne-tv..
Frysh Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hehe,meget dårlig formulert fra min side..:-P Mener at han ikke får se på filmer e.l når det ikke er helg..
Raffna Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Tassen er snart 13 mnd og her går det i teletubbies. Han elsker dem! Da sitter han musestille og vinker hver gang de kommer på skjermen. Det fine med disse filmene er at de er delt opp, så det varer vel i ca. 10 minutter om gangen. Akkurat passe lenge. Men han er også som de over - elsker reklamepausene... :-D
værærli.no Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 her er det blitt en rutine for snuppa å få se barnetv hver kveld mens hun spiser kveldsmaten... og etterpå er det leggetid, hun går da selv opp trappen og vet at hun skal legge seg når det er ferdig. hun er 14 mndr
Pita81 Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Guttungen (18 mnd.) ser på barnetv eller Thomastoget-DVDen sin hver morgen han. Veldig deilig med en rolig start på dagen for oss begge da han er en smuuuule aktiv resten av dagen;-)
To fine gutter Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Gutten min er helt uinterssert i tv. Eneste som kan være av interesse er værmeldingen.. he he
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Jenta vår på 17 mnd ser barne-tv nesten hver dag. Vi bader i først og ser barne-tv og spiser kvelds og koser etterpå. Så leker vi litt og leser en bak eller noe, og så er det i seng i sju-tida. Jeg synes det er en kjempekoselig rutine vi har kommet inn i, og har ingen skrupler med å se litt tv. Og så ser vi Fimlene eller Teletubbiene innimellom. Og i helgene ser vi på Stå opp og pysjpopbaluba. Det vil si, vi har det på og så leker vi litt og ser litt om hverandre.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Noen ganger får vi med oss nyheter på tegnspråk rett før barne-tv og da sitter lillejenta og hermer etter håndbevegelsene he-he...
suer Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 her er gutten 21 mnd. Han synes Mikkes klubhus er helt topp. Ellers er det ikke noe han setter seg ned for å se. Vi slår på tv'n om morgenen, og da står den på et par timer, dersom han ikke skal til dagmammaen. Hun pleier ikke å la de se noe spes på tv, så da er det helt greit. Når det er tid for kvelds hender det at han får sitte foran tv'n, men det er ikke noen fast rutine at han får se barne-tv.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Hun sitter ikke stille lenge nok til å klare å se noe på tv, men hun danser til musikkvideoer da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå