Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hs sa på vårt første treff at lista over de som har fått barn omtrent som meg var for kort til å arrangere barseltreff. hun skulle derfor ringe når den var blitt litt lengre. nå er lillemann straks 5 uker og jeg har enda ikke hørt noe. synes det er litt kjedelig da jeg kunne tenke meg å treffe noen jeg kan trille med o.l.. blir jeg snytt for barseltreff eller tar det noen månder før hs får arrangert slikt?
firemerkersmør Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Tok 3 mnd for oss, og jeg bor i Oslo. Var sommer da.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Vi hadde ikke barseltreff før i midten av desember vi som fødte i sept/oktober. Det var greit for mange orker ikke så mye i begynnelsen.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var på barseltreff når lillegutt var 4 uker. Bor i fr.stad da..
hårsår Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var en av de første i barselgruppa vår som fødte, og vi måtte vente til alle hadde født (selvfølgelig), og så vente noen uker til å la mor og barn hadde "kommet seg litt". Jenta vår ble faktisk 3 mnd før det ble treff første gang!
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg fødte i midten av sept, og hadde første barseltreff i beg av januar. Min lille gutt er eldst, og to til kom i okt. Så stoppet det litt opp, visstnok, mens mange ble født i slutten av nov/des. Så tror det er veldig opp og ned hvor i landet man bor og hvor kjapt man starter. Vi var bare tre, og hs ville vente og få med noen flere, mens kusinen min som bor i annen kommune, har kun tre i sin barselgruppe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå