Trollmora Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 ...når skal jeg ta meg sammen??? 2 skiver brød til lunsj og det var helt greit. Så gikk jeg forbi kantina på jobben, rasket med meg en banan, en rosinbolle og en pk med lefser. Husja meg, det hjelper jo ikke når 2 tredeler av skapet er fullt av klær som har krympa..... Hva er det som skjer i hodet når alle gode forsett bare fordamper når jeg er i nærheten av mat og godsaker?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Det er mange som har bedre bruk for de krympede klærne har jeg funnet ut. En god grunn til å få ryddet i klesskapet ofte. Blir mer orden og oversikt av sånt;-) Dessuten må du huske på det Trollmora, at vi er blitt så store piker nå at kosen er viktigere enn str på klærne og det synes jeg er deilig:-))
Ronja65 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jet hva jeg gjør nå???....Nemlig spiser svenskegodt som datteren min skal ha på bursdagsfeieringen til helgen.....FYYY meg....
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 coop mega har billig smågodt........mmmmmmmmmm ;o) tenk ikke på at du skjeia ut.du går så mye i løpet av dagen,at det gjør ingenting.så deh... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå