Nesly Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Min baby på 4 uker sover godt om natten...men på dagtid griner han..ja..temmelig mye! Syns nesten ikke at han er våken i det hele tatt uten å grine jeg.. Og selv om han får masse mat, ren bleie, nærhet osv.. Har vel litt luftsmerter, men syns det er så mye grining! Er dette normalt tro???
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 sjekket om de kan være kolikk? min gutt hadde kolikk og skrek dagen lang...natten var han ikke så ille...heldigvis:)
Helmax Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Var sånn med gutten vår også. Han hadde vel mer eller mindre kollikk (på dagtid heldigvis) og ga seg da han var 3 mnd -ganske akkurat. Jeg hørte hele tida av andre at det var helt normalt -at det gjelder veldig mange og at det snart kom til å gi seg. Frustrerende der og da, men nå (han er bare litt over 4 mnd) virker det helt fjernt:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 min gutt på 7 uker, har enkelte dager hvor jeg syns har griner/ sutrer mye. men det nok pga overtrøtthet her i gården. han vil nemlig ikke sove på dagen selv om han er stuptrøtt. Så det er en kamp, som oftest vinner jeg! =) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå