AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Skal i 30 års lag til lørdag og er så bleik at jeg snart er blå.. :0) Har brukt selvbruningsprodukter før og de får jeg bare skjolder av.. Er det greit å bruke en ca. 20 minutter i solarium når man er halvveis i sv. skapet?
*panama* med to søte små Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har sett mange her inne som har spurt legen sin og fått til svar at det ikke er farlig,men min lege er veldig skeptisk og han anbefaler det ikke. Så jeg vet ikke helt.. *forvirret*
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har skjønt at det er varmen som ikke er noe særlig, men.. Hvor mye skal til før det blir farlig liksom..? Blir jo varmt på sommeren og..? hehe
*RutIetutt* Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Det går helt fint så lenge en passer på å ikke bli for varm:o)
*panama* med to søte små Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Ja,det var det jeg trodde han var skeptisk til også,men det var noe annet. Jeg husker ikke i farten,men skal spørre han igjen neste gang. Jeg spurte jordmora også da for og se om jeg fikk samme svaret,men hun hadde ikke hørt at det var farlig. Rart man blir forvirret?;o) Er nok bare og sole seg det,med måte;o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Tror jeg tar en liten tur. er så deilig med litt sol. :0) Og når mor er glad er vel barnet glad? hehe
*RutIetutt* Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Ja, det er ikke lett når man får ulike svar på sånt - jeg spurte både legen min og jm i forrige svangerskap, og fikk da beskjed om at så lenge jeg passet på å ikke bli overopphetet så var det ikke noe i veien for å sole seg i solarium - ha viften på og ikke ligg for lenge, så går det nok bra:o)
stima Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 D går bra med 15 til 20 min..Det er jo så kaldt ute nå, at det vil vel ikke bli så veldig varmt inne på det lille avlukket uansett..Jeg ligger ihvertfall alltid å fryser i solariumet på vinteren!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Min lege sa jeg bare skulle ta solarium så lenge jeg gjør det med måte. Trenger ikke bli stekt mange ganger i uken, men mellom 10-20 min(alt etter hvor bleik du faktisk er=)) en gang i uken var fint. Så leste jeg på en legeside her på nett, hvor det var en lege som skrev at kvinner som var litt hysteriske for dete med å ta sol fikk litt bedre samvittighet dersom man har et håndkle over magen. Så du kan jo gjøre det om det gjør at du føler deg bedre=)Litt solarium er bare godt for kropp og humør i vinterkulden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå