shanty73 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 etter besøk kos kiropraktor igår... La han i voksiposen også... Her prøver vi alt.. og det så jo ut til å hjelpe.. Vi krysser fingrene..
Aga:-) Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Bra med bare to oppvåkninger! Jeg tror vi har ganske like barn mtp søvn. Laaaange våkenperioder på natt, ikke sant? De siste to nettene har snuppa også bare våkna et par ganger i løpet av natta, kryss i taket. Kanskje går vi lysere tider i møte, begge to? Håper han sover enda bedre i natt!
shanty73 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei.. Ja har fått med meg at disse to små er mye våkne... Dette sliter på her.. derfor noen drastiske tiltak.. Vi krysser fingrene for litt mer nattesøvn..
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 så fint at det har blitt bedre da! har utrolig mye å si den nattesøvnen. jeg har vært kjempe heldig nå to dager på rad. I går natt sov han fra 22.15 til 05.00.. og jeg hadde forberedet med på at jeg ikke kom til å være like heldig i natt.. hadde vært borte i går i tillegg og kom "sent" hjem og lillegutt var overtrøtt.. men sov fra 22.15 til 04.30 i natt å! *krysser fingra for at det fortsetter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå