meg og mine Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 spør her og siden hun nærmer seg 2 år (20 måneder)... Min 1 1/2 åring har fortsatt sånn "babybæsj" eller hva jeg skal kalle det... Det er bløtt og tyter og ofte er bleie helt sprengt og det har tyti uttafor også. Noen få ganger er det mer fast, men da trodde jeg hun var hard i magen, jeg... Spurte et par venninner hvordan de klarer å skifte sånne trusebleier pga det der, og da ble de så overraska fordi deres hadde bare en fast klump så det var ikke noe problem... Er det noe galt med jenta mi tro? Nevner i farten at hun har mye trøbbel i lang tid før det kommer tenner, og vi venter på noen jeksler nå. Men pleier se stooor forskjell på tannbæsj og ellers... hehehe sorry for ekkelt innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
englegull Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hehe... bare et tips: UP&GO bleier kan du bruke allikevel, det er meningen at du skal rive de opp på sidene når du skifter. Så du trenger ikke dra av bæsjebleia som ei truse;-)
Møøø Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Er nok ikke noe galt med snuppa di. Sånn har vi det og. Veeeldig sjelden vi har bæsjebleier med fast bæsj. Som regel tyter det ja... Og hun er snart 3 år... Har nok med kostholdet og fiberinntak å gjøre... Men vi har et helt normalt kosthold, så jeg bryr meg ikke om det. Hun er jo frisk og rask, så ;o) Driver med bleieslutt nå og gleder meg til å slippe disse bæsjebleiene ja!!!!
julaugmamma Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Bruker dere for det meste grovt brød med mye fiber? Da kan kanskje bæsjen være løsere enn om hun får loff... Prøv ei helg med loffskiver, se om konsistensen endrer seg... Vet noen som må ha litt loff i løpet av dagen, ellers er det helt løst (voksne...) Eller drikker hun mye melk? Jenta mi blir litt løs om hun drikke MYE melk i løpet av en dag, f.eks når hun er syk. Da blir det litt babybæsj-aktig...Bare noen tanker på en lørdagskveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå