Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1 1/2 åring har fortsatt sånn "babybæsj" eller hva jeg skal kalle det... Det er bløtt og tyter og ofte er bleie helt sprengt og det har tyti uttafor også. Noen få ganger er det mer fast, men da trodde jeg hun var hard i magen, jeg...

Spurte et par venninner hvordan de klarer å skifte sånne trusebleier pga det der, og da ble de så overraska fordi deres hadde bare en fast klump så det var ikke noe problem...

Er det noe galt med jenta mi tro?

Nevner i farten at hun har mye trøbbel i lang tid før det kommer tenner, og vi venter på noen jeksler nå. Men pleier se stooor forskjell på tannbæsj og ellers...

hehehe sorry for ekkelt innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme som skravle ja... glemte det!

Skrevet

Sånn har Guro vært i en måned også nå, jeg har lurt litt på om det kan være at hun ikke tåler melk? Altså kumelk.

Hun er 13 mnd, og jeg tenkte prøve å kutte ut melk et par dager nå og se om det blir annerledes. Kan såklart være tenner på gang, men...det har vart ganske lenge nå. Hun hadde en lang periode hvor hun hadde sånn "vanlig" bæsj først skjønner du, hehe.

Skrevet

sånn har lillegutt her på 16,5 mnd også vært noen mnd..er så rart for i sommer og delvis i høst var det fast klump..lurte litt på om det er melka eller tenner men veit ikke..drikker jo ikke så mye melk heller..og har ikke vondt virker det som..kanskje det er alderen? Ser et innlegg lenger opp her også ang det samme..er så lei av bæsjeklær jeg..går jo utenfor stadig vekk..er det ikke bedre om en mnd tid skal jeg høre på helsestasjonen når vi skal dit..men tror ikke det er farlig så lenge det ikke er veldigf mange bæsjebleier om dagen.. et tips tilslutt: ang lekkasje så hjalp det MYE å bytte til pampers active fit fra libero..men hender det går utenfpor nå også..

Spiser forresten din masse? Det gjør min..kanskje det har noe å si?

Skrevet

Får lillegutt noe med kunstig søtningsmiddel i?

Merket på gutten min at han fikk veldig løs mage av Fun-saft. Selv om han ikke drakk mye og det var veldig utvannet. Må jo nevne at jeg så på nyhetene om light-prod. så jeg var glad jeg hadde sluttet med det allerede...

Skrevet

hva spiser hun? det kan jo bare være tenner..

sånn får Ina også når nye tenner kommer

Skrevet

nei jeg er veldig skeptisk til kunstig søtning så har aldri gitt han noen form for kunstig søtning (bortsett fra sanasol, men det har han bare fått i to uker nå så er ikke pga det)

Skrevet

Snuppa på 17mnd har også innimellom sånn babybæsj, å noen ganger sånn "voksenbæsj". Vet ikke hva det kommer av egentlig.. har ikke tenkt så mye over det. Regna med det var normalt siden hun ikke har visst noen form for at det kan være ubehagelig.

Skrevet

(Ingen kommentar til det du spør om - en du vet at du bare river opp trusebleiene i kanten, sant?)

Skrevet

Dattern min på 13 mnd hadde også sånn bæsj du beskriver - løs, gul og luktet ekstremt vondt! Jeg skiftet 5-7 ganger om dagen. Fant ut at hun ikke tåler melkeprotein. Har kuttet ut all melk og alt som inneholder melk (og det er endel...) - nå er hun helt fin.

Pleier å gå over i løpet av de første to årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...