Gå til innhold

hva er galt med mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser at han elsker meg...det han jør osv.men saken er den at han hater kroppskontakt,til mer avstand jeg holder til bedre er det..han sier at han har aldri likt kyssing..osv..jeg føler meg til tider veldig såra..har snaka med han om dette ,men til ingen nytte,føler at han av og til får helt panikk viss jeg prøver å kose med han ..men har han drokke en del,kan han både kose og kysse..ikke alltid,men av og til...han har hat en tøff barndom med en far som var alkoholiker...hvorfor er han sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er også noenlunde på samme måte. Han kan ha sex ofte, men bryr seg ikke så mye om kosing, kyssing osv. Tror vi kvinner har mer behov for kos enn de. Vi ser på klem, kyss og sitte i armkroken som å gi kjærlighet. Skal jeg vise mannen kjærlighet er det gjennom sex. Litt dumt det skal være sånn

Skrevet

Vet ikke hva som feiler mannen din, HI, men jeg kan si en ting: Dette er ikke normalt. Ikke prøv å normalisere det unormale heller - det er sunt at du reagerer som du gjør.

Tror en terapeut (samlivsterapi, f.eks) vil kunne gi dere bedre svar.

Lykke til videre, og stor klem

Skrevet

Det er vel forskjell med sex og kose behovet til mennesker som det er med alt annet. Her i huset er mannen middels opptatt av sex. Ganske mye opptatt av kos. Men ikke opptatt av kyssing i det hele tatt.

Skrevet

Her er det meg som er sån :-( Tror det har mye med hvordan man har hatt det i barndommen sin!

Skrevet

Til anonym nr 2

Synes ikke det er riktig av deg å si at mannen hennes ikke er normal!

Alle mennesker er jo forskjellige,

hilsen anonym nr 3

Skrevet

Forskjeller, og ulik styrke i behov, ja. Men:

"Han hater kroppskontakt. Jo mer avstand jeg holder, jo bedre er det". Er dette normalt i et forhold???

Skrevet

Og forøvrig, hun nevner en tøff barndom, så det er tydelig at det ligger litt materiale å jobbe med her. Da lønner det seg ikke å stikke hodet i sanden og si at null ønske om kroppskontakt med sin egen kone er normalt.

Men som sagt: En samlivsterapeut har nok bedre svar.

Skrevet

Bare en tanke.. men han har kanskje opplevd noe som gjør at han ikke er komfortabel i slike situasjoner.. Hadde en gang en type som var litt sånn, men han ble misbrukt da han var barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...