Anquor Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Skulle ringe ned og forlenge sykmeldingen min, men det går vist ikke over telefon, og siden fastlegen min har reist til Brasil på ferie i 3 uker så kan ikke han ringe meg heller..... nehei....så da må jeg vist ned på legekontoret sitte og vente i ørten timer på å få komme inn og ordne noe som sikkert tar 3 min.... Men ok, men da skal jeg i vertfall høre på lille nurket! (det er det koseligeste!) så da måtte jeg avlyse avtalen jeg hadde med veninnen min klokka 12, for da skal jeg sitte på legekontoret.....jaja.... ........må legge til at jeg har en dårlig dag idag.......føler alle skal gjøre sej så forbanna vanskelige........kommunen,banken,naboer å gudene vet hvem flere som skal stå i veien for meg idag.....får vel ikke sykmelding heller nå da? *Måtte bare få ut litt frustrasjon*grr* sånn ferdi!
*tingeling* Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Huff da,hehe! Føle me har samme dag i dag hehe. Nå har eg sotte på legekontore lenge nok. Legen var ein time forsinket så der satt jeg i 1time for å få en sykemelding....Kjedeli. Men det versta er at jeg var kanon dårlige og følte mest for å legga meg ned å spy, prøvde ein time å konsentrera meg om å ikke spy. Bedre blir det ikke av gammle folk som sitter å hoster vedsiden av deg. Ja ja sykemeldingen fikk jeg til slutt, og er nå bare glad for at jeg har komt meg hjem til sofaen min Håper du får ein fin dag videre stinemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå