Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Etter at jeg sluttet å amme lillegutt har jeg hatt mensen kontinuerlig. Har gått på cerazette siden han ble født. For 1 uke siden sluttet jeg på cerazette, og har hatt mensen i 1 uke nå. Uff, det er irriterende
Allean, Fia og lillebror Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg sluttet med cerazette for to uker siden. Har akkurat sluttet å blø nå. Så det tar nok en stund. Skikkelig irriterende. Jeg ammer fortsatt, så kan ikke begynne på noen andre p-piller heller. Men på den positive siden, så har jeg blitt i mye bedre humør etter at jeg sluttet på cerazette.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 åh, det var godt å høre...for jeg har vært kjempesur når jeg har gått på de pillene og ikke hatt noe sexlyst. Jeg vil helst ikke bruke noe p-piller lengre. Får så mye kviser av det Mannen er til og med villig til å bruke kondom hvis det kan få meg i bedre humør
Allean, Fia og lillebror Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jepp. Er ikke verdt det når man må gå rundt og være sur hele tiden. Det går jo fint an å bruke kondomer også, bare man blir vant til det tenker jeg. Synes det er litt styrete jeg, så skulle ønkse det var en annen p pille som passet. Men skal vel ha en baby til om ikke så alt for lenge, så da er det jo ikke så farlig heller da.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 det er det vi også planlegger. At jeg skal bli gravid etter bryllupet i sommer. Så da ser jeg ingen vits i å begynne på p-piller nå. Tror jeg vil gå for spiral senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå