Gå til innhold

her dere like mye melk i begge puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det uten tvil mest i venstre. prøver å få opp produksjonen i høre men ser ikke ut til å virke, snufs... redd jeg skal få enda mindre nå som snuppa sover hele natten. får stå opp å pumpe ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en liten forskjell, men det tror jeg er helt vanlig.

Akkurat som det ene brystet er litt større enn det andre, det bare er sånn :-)

Skrevet

Desidert mest i høyre her, og mye lettere å pumpe høyre enn venstre. Merkelig!

Skrevet

Mest i venstre :) Mye mer :)

Skrevet

Mer i det venstre her også. Litt rart egentlig for i førsten hadde jeg mest i det høyre.

Skrevet

nei,mest i venstre:=) ikke stor forskjell,men litt:=)

Skrevet

Absolutt ikke! Har nesten ingenting i høyre! Grunnen til det er at gutten min ikke vil ha den puppen; tror rett og slett ikke han liker den jeg!;-)

Skrevet

Mye mer i høyre, men har gått fra å ha ingenting i venstre (skjedde da hun var 4 mnd) til å ha litt der iallefall;-) (hun er 6 mnd).

Skrevet

jeg har mye mer i venstre.. det har eg hatt heletiden..men grunnen er at eg stortsett nesten bare har ammet henn på den siden..hun likte ikke ta den andre puppen, og eg likte best å amme på venstre siden..

Skrevet

Høyre er definitivt favorittpupp..! Når jeg har pumpet meg får jeg 200 ml der, og kanskje 50 ml i venstre..helt sykt! Men han er fornøyd, så det er ikke noe problem. Ser jo at melkestrålene er flere og tykkere i høyrepuppen, så sikkert derfor. Ser bare litt dumt ut..hehe..

Skrevet

Nei, HØYTRYKK i venstre, nesten sånn at tassen blir kvalt innimellom, og et seigt drag i høyre. Mye lettere å pumpe venstre og ved spreng ser den dobbelt så stor ut som den høyre!

Skrevet

Fullammet på en pupp her jeg... Den høyre

Skrevet

absolutt mest i venstre pupp her! sikkert bare halvparten i høyre..har kjertel vev som har samlet seg til en klump i den puppen ( har fått det sjekket) og det virker som det er mye mindre lagrings kapasitet i det brystet. Fullammer enda, går bare fint - snuppa er snart 4,5 mnd.

Virker som de fleste beibier får seg en favoritt pupp :)

Skrevet

Det er ofte mer melk i en pupp pga ulik mengde melkekjertler i brystene. Hvis du ammer aktivt på den siden med minst i så vil nok produksjonen holde seg selv om brystet er mindre enn det andre.

Snakker av erfaring! Lykke til.

Skrevet

Jeg har mest i høyre og det virker ikke til å hjelpe at jeg legger barnet oftere til venstre bryst enn høyre. Høyre brystet mitt er dessuten større enn det venstre fra før av så nå ser jeg i hvertfall misforma ut :(

Skrevet

Småen hadde også en favoritt-pupp her, og jeg hadde mye i venstre og lite i høyre, fikk alltid kjempespreng i venstre og størrelsen ble da dobbelt av det andre, hehe...Da lurer jeg på om dette vil gå helt tilbake senere eller om ulikheten vil vedvare? jeg har sluttet å amme for 1 uke siden og har merket betraktelig minskning, men har fremdeles ulikheter, hjeeelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...