Gå til innhold

Hva ville dere syntes om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns det blir litt mye, eller er det sånn det faktisk er overalt i de tusen hjem?

Gubben er på jobb til kl 3, kommer hjem og spiser middag, leker med datteren sin -og er virkelig til stede. Han er kjempeflink med henne når han er hjemme. Men to-tre ettermiddager uka er han borte fra ca 18 og til 20-21. Det er trening og politikk.

Syns det kan bli litt mye til tider. Er det bare meg, eller ville dere godtatt dette?

Signenrer med anonym jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig å få litt tid til bare deg og barnet, da? Husk på dere skal leve sammen resten av livet :) Masse tid til å ta igjen.

Skrevet

vel nå er han blitt pappa og burde kunne roe ned noe eller bør jo du også kunne ta deg slike kvelder. når det er sakt så har jeg en mann som er student og da når han endelig komer hjem sitter og leser mye.

så jeg har ansvaret for begge mine barn men han hjelper så mye han greier og grunnen til at jeg godtar at han jobber så mye er at jeg ser resultatene i topp karakterer og da når han er ferdig står han bedre stilt til å få godt betalte jobbtilbud fremfor å måtte ta det som kommer.

men han driver ikke med hobbyene sine nå. de har han lagt på hylla og når sommeren kommer skal han nok kose seg litt med di i ferien men da har han jo også bedre tid med oss andre.

men hvis du ikke trives med at han bruker så mange kvelder i uken med hobbyene sine må du si i fra og så kansje dere kan ingå ett kompromi, slik at han roer ned de hobyene en stund og hjelper deg. men gi han noe igjenn og ikke ta fra han alt "for da kan det å ha fått barn ikke så gøy"

forstå meg rett.

det er sunt med hobbyer men du må også kunne ha din greie ellers blir det skjevt for deg og du blir lei.

Skrevet

Hei.

Jeg forstår om du ville ha hatt mer "hjelp"!

Her hjemme er mannen på jobb fra 7-18,kommer hjem og må da jobbe mer foran pc`n og ta telefoner ...så han tar nok sønnen sin imax 2 effektive timer før lillegutt skal legge seg.+ at en gang i uka kommer han hjem ve midnatt siden han er på poker m gutta!

Han drikker seg gjerne små full også 2ganger i uken+helgene,da vil jo ikke jeg at han skal stå opp o,m natten med gutten,vil han skal være klar i hodet da! Så det blir ekstremt lite "fri tid" til meg selv...

Jeg mener ikke klage for det er fantastisk å være med sønnen min! Han er nå 3mnd og har gråtet myyyye,mage problemer,ikke kolikk,noe som slet meg ut.

Har pratet med typen min om dette 100ganger,men da blir han bare kjempe sint...følsom som jeg er orker jeg ikke ta det opp mer,begynner bare å gråte likevel.

Håper dere finner ut av det. Ikke noe særlig å gå og være bitter på partneren midt oppi det hele liksom..snakker av erfaring;-)

Skrevet

Jeg hadde ALDRI godtatt at mannen min holdt på slik. Blir skikkelig irritert av å se at dere ikke liker det men finner dere i det likevel. Trening er jo ok, men når gubben kommer småfull hjem flere ganger i uka er det noe gale. Hva er vitsen med å få barn og være en familie da?

Fy søren for noen mannfolk, hadde satt hardt mot hardt og forlangt litt mer.

Når er deres alenetid da? Hva med å ha en dag i uka hver, og så være sammen som kjærester og være familie resten.

Nei, blirskikkelig sur av slike idiotmenn og dere damer som finner dere i at mulig. Hadde ikke vært meg!!!!

Skrevet

Nei kjære vene, to tre kvelder i uken der han er borte fra ca 18 til 20-21? Synes du det er mye? Skal han kutte ut politikk og trening for at dere har fått barn? Synes det blir feil...

Hadde han gått ofte på byen, eller ikke kommet hjem i det hele tatt før 20-21, ville jeg kanskje reagert litt. Men det er da normalt at folk er ute på noe i løpet av uken, og dette var minimalt synes jeg da.

Synes du er heldig som har en mann som kommer hjem kl 15, jeg. Og tydeligvis har dere helgene til disposisjon også. Til sammenligning har jeg mannen min i nordsjøen i perioder, og når han er hjemme jobber han med andre ting. Det blir ofte sene kvelder. Slik er livet:-)

Skrevet

Kanskje dere kunne kommet frem til en avtale om han han var litt mer hjemme akkurat nå, under baby tiden... Det er vel ikke snakk om å kutte ut alt selv om man har fått barn, men at mannen bør prioritere litt annerledes det første året, og spesielt det første halve året, er vel bare rett og rimelig. Jeg trodde menn ønsket seg så mye tid med barna sine som mulig jeg da... (kanskje jeg har en mann som begynner å bli litt gammel eller så har han flotte familie verdier. Heldige meg!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...