Gå til innhold

Ammerom--Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av ammerom man kan benytte seg av når man er i byen, evt på kjøpesentre? Jeg liker ikke amme offentlig, og da er det greit å vite hvor man kan benytte seg av ammerom.... På forhånd takk for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ammerom oppe på barnesikringen. Bare spør betjeningen så viser de deg hvor det er å sånn. Aldri brukt det selv, men det sies å være veldig bra.

Ellers så tror jeg det er et ammerom på city syd. Og Byhaven har en slags ammeløsning nede i under etagen. Der sitter forøvring hele trondheim å ammer så det er ikke skummet å dra frem puppen der:)

Skrevet

Som hun over sier, barnesikringen har. Og Byhaven har eget ammerom i 3. etg. City syd har en stol på stellerommet både på egon i mellometasjen og i 3. etasjen ved kafeteriaen (finest det rommet på egon). Bebito på solsiden skal visst ha et ammerom. På city Lade er det en stol på stellerommet. Og det er visst også en stol på stellerommet på Torget, i 3. etg har jeg hørt.

Junior og jeg har brukt flere av disse stedene, men favoritten er ammerommet på Byhaven;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...