Trollmora Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei til dere storbakere! Selv om Toro har mye godt, så er denne helt ukomplisert å lage. Lykke til! Lettbakte brownies Til stor langpanne: 250 g smør 5 dl sukker 5 dl hvetemel 6 ss kakao 2 ts vaniljesukker 2 ts bakepulver 4 egg -------- 200-300 g melkesjokolade, hakkes (i oppskriften står det opprinnelig 500 g....) Bland alt det tørre sammen. Rør inn smeltet smør, deretter ett egg av gangen. Alt helles i en godt smurt langpanne. Stekes på nederst rille ved 200 grader i 10-15 min. Dryss hakket sjokolade over den varme kaken. Avkjøl i formen og del den så i ruter. Denne kaken er lav og skal være seig.
Ronja65 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Minste storesøster blir 11 år på kvinnodagen.... Så da skal jeg overaske henne med denne....Takk for tips...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Takk for oppskriften - denne skal testes allerede i kveld;-) Hvorfor vente med den liksom;-)) Og siden sambo ikke er helt pigg, så blir det mer på meg:-))
♥Snulder Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Brownies er jo bare så godt!!! Skal prøve den snart!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Namnamnam...........nå sitter vi her og spiser varme brownies og det er bare nyyyydelig:-) Jeg byttet ut melkesjokoladen med 400 g firkløver og det er supergodt:-))
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Takk, Trollmora Takket være deg blir det kake her i huset i helgen. Det skjer ikke ofte.... Brownies er nyyydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå