2prinsesser># Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 nÅR JEG FØRST ER I SIGET SÅ KJØRER JEG PÅ... har du vært der? hva var bra og hva var dårlig? Har på følelsen at det blir å bestille time der!
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har vært på 3-d ultralyd de fleste private steder i Oslo og valget faller helt klart på Balderklinikken i Munchsgt. midt i Oslo. Kjempeproff og hyggelig hjelp av en Gynekolog/ fødselshjelper som også er spesialist på kvinnesykdommer. Det kostet 880,- uten bilder. I tillegg til å kjøpe bilder (ca 200,-)kan du få alt med på en cd. På Majorstuaklinikken kostet det hele kr 1.500,-!! inkl bilder, der var det i tillegg veldig hastverk når jeg var der. Min venninne var heller ikke så fornøyd med Majorstuaklinikken. Lykke til!
Tia med 2 ♀ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg spurte om det her på fredag i sist uke, hehe. fikk masse svar fra folk som var fornøyd. så jeg har bestilt time. Har ikke vært inne enda selv da, men var ihvertfall en veldig hyggelig dame som tok telefonen. Og ikke vanskelig å få time
SusyQ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hvor mange bilder fikk du med på Balderklinikken? Og fikk du med video?
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hei SusyQ Jeg fikk 12 bilder utskrevet av legen, men mange var "målebilder" som hun kalte det og ikke alle var like fine, disse betalte heller ikke noe for. De andre var nydelige 3-d bilder. Det ene ble tatt med en gang slik at babyen ikke rakk og dekke for ansiktet. Dette er kanskje noe man kan spørre om at lege gjør slik at man sikrer seg et fint ansiktsbilde. Jeg har ikke sjekket cd'n jeg fikk med, men jeg trodde dette var bilder og ikke video, men det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Balderklinikken får du bare bilder. Ikke film, noe du får på majorstuaklinikken. Var der (majorstuaklinikken) i uke 25 og var/er SUPER fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå