*RutIetutt* Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Vi klarer ikke å bestemme oss/bli enige om et navn til lilletulla i magen...diskuterer det nesten hver dag, og i natt drømte jeg til og med om det... Hva syns dere om: Madelen Milla Leah Emma Emmelina (med trykk på l`en) Amelia Emilia Tiril Vida Philippa Helena Skal "passe" med Tobias....
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 hei jeg likte Helena jeg. ""Tobias og Helena. sammme med meg har en som heter maren og vet ikke om jeg får jente eller gutt men enten Madelen eller Mats
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg syns Milla og Leah er fine navn jeg
Augustbarn.=)=) Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Amelia og Madelen likte jeg;)) Selv har vi valgt oss ut Matias og Matilda:) Avhengig om det blir gutt eller jente;)))
Snart 3 barns-mor? Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Bare ikke Helena..... Madelen er jo kjempefint!!Kunne godt tenkt meg det selv.. Har du sett mannen med jernmasken,der hette Leonardo Dicaprio Pillipe,kom på det når jeg såg du skreiv Pilippa.. Lykke til,det er et vanskelikt valg..
Fricke med ting i magen Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 tiril og tobias syns jeg hørtes fint ut:)
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 MILLA!!! Er utrolig fint og vi har det på lista vår vi også sammen med Linnèa og Ronja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå