Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Holder på å bli sprø...tunga kommer ut først og så detter all grøten av skjeen - HVER GANG!!! Noe så irriterende! Hun liker grøten, men jeg strever meg mest for derva for å få den inn i munnen hennes. Off, noen tips??? Noen ganger går det kjempegreit - men jeg mister tålmodigheten fort når hun begynner slik altså! Hun er 6 mnd. Off, så lettvint det var å bare gi flaske!!! Elias han bare gapte og gapte da vi begynte med grøt, så med ham var det aldri noe problem ever!!! Klem,
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hehe, slik er det her også avogtil:) Jeg syns det er litt komisk jeg, da. Du får ikke lagt skjea oppå tunga hennes da, og prøvd å "dytte" den ned litt så hun gaper mer? Det gjør jeg, og nå begynner hun å gape mer og mer. Sikkert ikke det beste tipset dette, håper det er fler som svarer deg. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Du kan prøve å "kile" henne litt på overleppa for å få henne til å åpne munnen. Eller føre flaska opp mot munnen hennes, og når hun gaper fro å ta i mot den -- vips, inn med skjea!
lana<3 Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 stryk henne på nesen då utløser du en gapereflex,og vær kjapp inn m skjea, dette virker hver dag på mi jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå