Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og GOD MORGEN!

Sover du godt om natta?

Hva skjer i dag da? Og hvordan går det med vannet, lekkasjen er mindre får jeg håpe.

Jeg var på UL på mandag og fikk termin 6 august, så jeg ble satt tilbake 5 dager, men det får bare være! Som antatt så så det ut til å bli en gutt. Hadde jo vært praktisk med jente, siden jeg har en fra før og alt som hører til...men det er det ingenting jeg kan gjøre med...

Har du navnet lart til guttebassen din da? Jeg sliter litt i motvind der, har alltid syntest det er så lett med jente navn, men på gutter, så vet jeg ikke helt!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne hadde kommet seg ned på side 5! D Y T T sier jeg bare!

Skrevet

Hei Maja-Mor!

Så ikke dette innlegget i går jeg. Så det er bra du dytter. -Joda jeg ligger fortsatt på sykehuset og lekker. Men det er jo roligere her enn hjemme. Ikke så mye gjøremål og stress. Stort sett lesing, strikking, bimming og spising etc det går på.

-Så du venter gutt du også? Så spennende! Jeg har en av hver fra før, så jeg kan bare legge vekk de små kjolene ihvertfall. Ellers så var jeg flink til å kjøpe nøytrale farger da førstemann kom. Så i de minste str har jeg i alle farger. Ikke så mye rosa da. Men gutt kan jo godt bruke rødt. Det gjorde jeg til eldstemann.

Jeg ble også satt tilbake 6 dager, eller heter det frem i tid. Men det er jo bare positivt å finne ut det ved fødselen at han faktisk ER 6 dager eldre enn det de trodde. Hadde vært verre andre veien.

Hvordan takler datteren din svangerskapet da? Spør hun etter faren til barnet? Hva sier andre? Hvor langt er du nå? ( kan jo å regne, men har ikke gjort det. Er du rundt uke 20+ ?

Jeg er 25+5 i dag. -Tydelig at Lillebror der inne vokser, for i natt måtte jeg opp og tisse pga at han klemte på blæra mi. Det er det lenge siden jeg opplevde. Å måtte stå opp om natten pga at jeg er tissetrengt altså!

Godt at han vokser.

Navn er vanskelig ja. Har tenkt på noen forslag, men har ikke bestemt oss enda. Skal bare være et kort og enkelt navn.

Koselig å høre fra deg da, MajaMor. Må få høre hvordan det gåre videre med deg også! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...