Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 sambo sier at jeg overstyrer og "gjør opprør" mot det, som i går(mens jeg var på jobb) ga han ungene kjeks(rett før middag).Vi hadde noe til middag som ungene ikke hadde spist før, og det resulterte at de nektet å smake på det. Og ellers gir han 1 åringen saft i flaska(når jeg er på jobb)jeg mener hun ikke trenger å få "vann med smak" når hun er fornøyd med vann uten smak, og melk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg tenker umiddelbart - Velg dine kamper med omhu Gi pappaen tillitt og la han få ansvar til å styre litt. Jeg skremte bort min i en periode fordi jeg "kritiserte" alt han gjorde. Alt er selvagt ikke like heldig at de gjør, men ikke sikkert alt er like nødvendig å lage like mye styr ut av heller...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Visse ting bør man vel likevel være enige om til en viss grad? Som at kjeks før måltid og saft på flaske ikke er helt supert?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 hehe.. typisk mannfolk det. her får h*n fisherman (18 mnd gammel), saft på flaske, sutt når h*n absolutt IKKE trenger det osv osv. I går gadd han f.eks. ikke å koble til barnesete fast så far satt bare barnet i sete med bilbeltet rundt..arrrgh.. Da ble jeg IRRITERT ja!! Jeg var jo på jobb så jeg så ikke dette med egne øyne men han sa det selv at h*n hadde sittet sånn lenge da de kom å hentet meg. Følte nesten for å gå løs på hele bilen og han . vet ikke hva jeg kan gjøre men det er ikke gøy :/ velger å være anonym nå ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå