Trollmora Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Noen sikre tegn på PMS - Uten grunn vil du pælme melkekartongen i hodet på den mannlige ekspeditøren på Rimi. -Din partners nesehår ligner til forveksling på to store grantrær. -Brystene kjennes ut som to meloner med reumatisme. -Du er overbevist om at dine barn må ha blitt forvekslet på fødestuen. -Du strigråter når du leser Programbladet. -Verdensproblemene står ikke i forhold til dine egne. -Handlevognen inneholder 95% snacks og godteri. -Du vil skilles fra din mann fordi han ikke legger merke til at du har rød neglelakk. -Det er kun joggebuksen som sitter sånn noenlunde. -Ingen i hele universet forstår deg. -Håret ser ut som en krysning mellom en golvmopp og en piasavakost. -Alle rundt deg har et alvorlig holdningsproblem. -Du tilsetter sjokoladebiter i osteomeletten. -Din samboer er plutselig enig i alt du sier. -Samboerens hode ser ut som en innbydelse til boksetrening. -Du er sikker på at det finnes en Gud og at han er mann. -Hele verden samarbeider for å drive deg til vanvidd.
phantomet Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Å du må gjerne kalle det PMS...Jeg derimot VET at alle disse punktene er en bekreftelse på at verden er i mot meg, og svært urimelig og urettferdig.... Med hilsen hun som startet dagen med å raide skapene, fant selvfølgelig INGENTING og endte opp med et glass halvtam Pepsi Max
♥Snulder Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Okei Phantomet.... der er jeg i dag også.... Håper ting har ordnet seg før lørdagslunsjen.... Så slipper vi å sitte og skule stygt på de andre...hoho...!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Tja, får håpe jeg også er ferdig før lørdag da, ellers blir det mange av oss;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå