2hærligegutter Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 nå har jeg blødd siden i går ettermiddag, skal ringe til legen hvert øyeblikk. trodde ikke jeg skulle ha disse bekjymmringene nå i uke15 d5. kjempe nervøs
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 du kan sikkert ta det helt med ro,veldig ofte slike blødninger kan komme av ei lita rift eller noe lignende
minime<3 in belly Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Lykke til, håper det ikke er noe galt. Hadde en venninne som blødde hele svangerskapet og barnet var friskt og holdt seg inne i magen til siste slutt...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 hei.hvordan går det med deg?har du ringt legen?
snurrebolla Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Skjønner at du blir nervøs, men det er ikke uvanlig med litt blødninger under svangerskapet. Håper dette går bra. Lykke til!!
Candi Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Hei.. Hvor mye blør du da? Jeg blødde også i nesten et helt døgn når jeg var like langt på veg som deg, men ikke store mengder. Alt var ok, håper det er det for deg også*****
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 ei...fikk du prata md legen`? hold humøret oppe....det er mange som blør og det går helt fint kan være spregt blod kar ...kan være så mye....lykke til
2hærligegutter Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 takk for alle svar. Har akkurat kommet fra legen, skal på ultralyd i morgen kl.9, fastende tilfelle de må ta et inngrep. Legen og mente det ikke var noe galt i og med at jeg ikke blør mer og heller ikke har spes. vondt. Men det er så frustrerende for man kjenner så lite liv på dette tidspunktet.Vi får krysse fingrene.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 xxx fingrer og tær bra at legen mente alt var ok lykke til i moregn
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Fingre og tær krysset her også! Fortell oss hvordan det gikk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå