Gå til innhold

ang kryping... snart 5 mnd:=) hhurraaaa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg skulle stelle mini for kvelden la jeg han på magen ...lot han ha hånda å sparke fra mot... gjett hvem som krøp sseg framover da???

morro! så nå blir det trening framover!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy. Jenta på snart 6 mnd hun rygger. Har ikke funnet ut hun skal framover. Kommer nokk det å med tid og stunder.

Skrevet

Så stilig:) skikklige stolt mamma da, ser jeg:)

Skrevet

ikke får å være kip nå altså... men det gjorde datteren min når hun var 2-3 mnd og... men hun begynte ikke krype før hun var 8 mnd

Skrevet

Samme her..ikke for å være kjip, men min på 2 uker gjør det samme. Hun har et skikkelig krypeinstinkt. Elsker å prøve og øve, og fryder seg (ser det ut til) når en legger noe bak beina så hun får tak til å åle seg fremover. Når det er sagt, skal vi ikke øve på dette allerede nå, men det er flott at du lar din på 5 mnd gjøre det. Jeg gjør det kun når dersom hun strever fryktelig på stellematta og kommer med "gledesknirk" når hun kommer seg fremover v hjelp av støtte.

Skrevet

Ikke for å være kjip heller men det har også min gjort fra han var bare noen uker.

Skrevet

mini har jo og gjort det fra tidlig av.. men det er mye mer målrettet og bevisst nå.. griper etter ting og skal fram for å hente ting.. kryper mot ting og blir glad når han får tak i det liksom.. synes det er kjempe gøy jeg:=) også åler han seg sideveis av seg selv:=)

det er jo ikke kjipt det dere anonyme skriver..hvorfor annonyme i ett sånnt tema forresten???

;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...