Gå til innhold

Gjestebok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe en slags "gjestebok" o.l som gjestene kan skrive en liten hilsen til dåpsbarnet i. Tenkte å la den ligge fremme event. sende den rundt under kaffen. Er det teit eller? Tenkte det vil være koselig for henne å ha senere. Har noen av dere andre forslag til hvordan det kan gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sendte den rundt sist, og det ble litt teit for alle skrev bare navnetrekket sitt. Kanskje bedre å la den ligge fremme og si det til folk at det er hyggelig hvis de skriver en hilsen?

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette var et lurt tips. Skal gjøre dette med nestemann tror jeg ( synd vi ikke fikk gjort det med førstemann men...).

Kan jo ligge ved kaffebordet eller noe men kan jo også være lurt å sende rundt så man er sikker på at ikke noen "glemmer" det.

Skrevet

Istede for gjestebok, kjøp eller klipp ut hjerter som du deler ut under middagen. si at alle skal skrive et visdomsord eller en hilsen til babyen som hun/han kan ta frem å se på om noen år, eller gi som et gest på konfirmasjonsdagen. Du kan kjøpe hjerter på sweet-design.dk.

Dette gjorde jeg for en venninne under hennes barns dåp. la alle hjertene i en fin hjerteboks kjøpt på norli. Ble veldig hyggelig mottatt.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg var i ett bryllup der de hadde polaroid kamera. Så tok de bilde av alle gjestene. Limte inn i en bok og så skrev vi en hilsen. Artig.

I det samme bryllupet fikk vi også utdelt et kort alle sammen. Ders kulle vi skrive en hilsen som blei lagt i en boks sammen med litt andre ting. Nøkkelen til låsen skal brudeparet få på sin ett års bryllupsdag. Kunne jo også vært noe et barn kan få til konfirmasjonen :)

Om det blir en suksess eller ikke kommer jo helt an på hva slags folk man omgås og er i familie med. Noen digger sånt andre hater det ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...