Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Er det greit og spise?? I min er det : gulerøtter,poteter,purreløk,kolorabi og pølse(buljong)... Spiste bare bitte litt taco her om dagen å stakkars jenta mi skrek hele natta.. Orker ikke det igjen hvis jeg vet jeg kan slippe...!
Fødemaskinen Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Du må nesten prøve deg fram. Har jenta di kolikk, skal en holde seg unna alt av kål(kålrot) og løk(purre). Men det kan hende jenta di tåler det fint. Små mengder går som regel greit. Taco er drepen ja. Her var det masse hyling etter et velsmakende tacomåltid(ja, jeg koste meg virkelig:))
hemmeligvemmelig Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Der var du ja! Gratulerer med liten prinsesse
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 jeg spiste fårikål engang..og da var det full levend helenatten stakkar... men du må nesten bare prøve deg frem.. men siden hun ikke tåler taco så er hun vel veldig nærtagen... datteren min reagerte ikke på at jeg spiste taco...men jeg droppet løken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå